Деталі
Ткаченко нагадав, що Держкіно більше не підпорядковується МКІП. Більше того, у Мінкульті не були жодним чином проінформовані про поточні дії і не мали змоги проаналізувати як вони можуть вплинути на Довженко-Центр чи фільмофонд, яким він розпоряджається. Лише останнє питання є в компетенції МКІП наразі.
"Тим не менш запиту на погодження щодо передачі колекції іншій юридичній особі станом на сьогодні МКІП не отримувало", - відзначив міністр.
У той же час він наголосив, що "збереженість та цілісність колекції, що є частиною національної культурної спадщини, не має в жодному разі бути під загрозою".
Додамо
"Вчора обговорили ситуацію з Довженко-Центром, а сьогодні ініціювали обговорення з Кабміном та Держкіно щодо можливих варіантів вирішення питання. Наразі бачимо щонайменше два варіанти того, які подальші кроки маємо зробити для того, щоб зберегти цілісність музейного фонду", - написав Ткаченко.
Проте про які саме варіанти йдеться - міністр не уточнив.
Раніше
Державне агентство України з питань кіно наказало реорганізувати "Довженко-Центр", що означає ліквідацію національного кіноархіву.
Довідка
Довженко-Центр – найбільший і єдиний міжнародно визнаний кіноархів України, в якому зберігається понад 10000 найменувань (більше 60 000 одиниць зберігання) художніх, документальних, анімаційних українських та закордонних фільмів, понад 24 000 архівних документів з історії українського кіно, понад 400 музейних експонатів. Єдиний український представник в Міжнародній федерації кіноархівів (FIAF).
Колекція Довженко-Центру за значенням та обсягом дорівнює колекціям Національного художнього музею України, Музею Ханенків, Музею історії України, Бібліотеки імені Вернадського і є найбільшою в світі збіркою творів українського кіномистецтва.
Для збереження, розвитку і популяризації кіномистецтва в структурі Довженко-Центру діють Фільмофонд, Кіноархів та Музей кіно, Медіатека, видавництво, книгарня, кіносценічний простір “Сцена 6”, кінолекторій та єдина в Україні кінокопіювальна лабораторія з цілісним плівково-цифровим циклом. Така структура відповідає світовим стандартам діяльності інстутуцій, що працюють з кінематографічною спадщиною.