Зокрема, водії вимагають підвищення заробітних плат, поліпшення умов праці, оновлення рухомого складу. Вони пояснили, що цього неможливо досягти без зростання вартості проїзду. При цьому, за словами співробітників "Київпастрансу" і "Київського метрополітену", в іншому випадку столицю чекає транспортний колапс.
Адже через низькі зарплати водії не йдуть працювати в комунальні транспортні підприємства, через що скоро просто не буде кому виводити міський транспорт на маршрути. І в той же час, дефіцит коштів не дозволяє поліпшувати умови роботи транспортників, що також провокує нестача досвідчених, добре підготовлених кадрів. Люди йдуть працювати в бізнес-структури, або зовсім їдуть на заробітки за кордон.
Представники профспілок комунального транспорту в свою чергу запевнили, що простежать за тим, щоб гроші від підвищення ціни проїзду пішли саме на зарплати співробітникам комунальних підприємств.
"Я представляю тут численний колектив нашого підприємства. І я, як представник профспілки, кажу вам, що ми простежимо, щоб за рахунок зміни ціни проїзду підвищувалися заробітні плати співробітників ", - сказала заступник голови об'єднаної профспілкової організації метрополітену Тетяна Коляда.