“Серед політичних матеріалів найбільше джинси стосувалося діяльності партії „За життя“ та її нового члена Віктора Медведчука — 30%, по 7% матеріалів стосувались Олега Ляшка та Юлії Тимошенко”, — йдеться у результатах дослідження.
Також повідомляється, що у ІІІ кварталі 2018 року рівень замовних та неналежно маркованих рекламних матеріалів в інтернет-ЗМІ зріс більш ніж удвічі.
“Якщо в другому кварталі цей показник становив 68 матеріалів, то вже в третьому їх кількість зросла до 159 матеріалів за тиждень моніторингу в десяти інтернет-ЗМІ”, — підкреслюють аналітики.
Нагадаємо, за даними КВУ, радикали витрачають мільйони гривень платників податків на свою рекламу.
Також нагадаємо, за оцінками політологів, член РПЛ Сергій Рибалка розхитує репутацію всіє партії.
У зв’язку з цим, експерти, навіть, прогнозують виключення Рибалки із фракції радикалів.