“Якщо напередодні Євробачення державні інституції зроблять хороший піар України за кордоном, то це сприятиме тому, що у світі Україну сприйматимуть інакше”, — зазначив В.Царук.
Експерт зазначив, що іноземці бояться їхати до України, а зокрема до Києва, оскільки в країні відбуваються військові дії.
“У Київ не поспішають їхати іноземці через те, що вони вважають, що тут небезпечно. Більше їздять у Львів чи Одесу, Київ безумовно стоїть осторонь, не зважаючи на те, що тут досить таки багато різних подій — фестивалів, спортивних заходів. Але бачимо що туристів небагато”, — зазначає В.Царук.
Також В.Царук пояснив, що залучення туристів необхідне для того, щоб кошти, витрачені на проведення Євробачення, окупили себе.
“Сьогодні задають багато запитань, через скільки окупляться кошти, витрачені на Євробачення. Мільйони, яких не вистачає в бюджеті, витрачаються на конкурс. Коли йде війна, можливо б, ці кошти варто було б витратити на озброєння чи оплату наших бійців, водночас ми їх витрачаємо на цей конкурс. Тому це питання дуже гостре. Тому від ефективності того, як Євробачення себе покаже на цьому конкурсі, залежить наскільки ефективно ми витратили кошти, які передбачені на Євробачення”, — додав експерт.