Документ передбачає реалізацію певних завдань, які забезпечуватимуть роботу Реєстру електронних декларацій у 2017 році.
Зокрема, розробку заходів з модернізації програмно-апаратної бази ІТС “Реєстр е-декларацій”, організацію прямого доступу Національного агентства до інших державних реєстрів та інформаційних баз даних, а також підключення до спеціальної інформаційно-телекомунікаційної системи Національної системи конфіденційного зв’язку (СІТС НСКЗ).
За словами голови НАЗК Наталії Корчак, на сьогодні Україна є безпрецедентно відкритою країною з точки зору доступу до інформації про майно її посадових осіб та членів їх родин. План заходів із забезпечення реєстру е-декларацій дозволить провести технічне переоснащення апаратної платформи реєстру під час другого етапу електронного декларування в Україні.
Також Н.Корчак зазначила, що одним з головних завдань цього плану є налагодження прямого автоматизованого доступу до державних реєстрів і баз певних міністерств та служб. Зокрема, йдеться про Державний реєстр актів цивільного стану, Єдиний реєстр довіреностей, Спадковий реєстр, інформацію про осіб, які отримують соціальні виплати, інформацію з Інтегрованої інформаційно-пошукової системи органів внутрішніх справ України, інформацію з модуля “Податковий блок” інтегрованої автоматизованої інформаційної системи ДФС.
Прийняття цього рішення також передбачає закупівлю необхідного обладнання для розгортання системи електронного декларування, адже Реєстр включає два он-лайн сервіси: portal.nazk.gov.ua (для подання суб’єктами декларування, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, декларацій і повідомлень про суттєві зміни у майновому стані до системи е-декларування) та public.nazk.gov.ua (для надання відкритого он-лайн доступу усім користувачам до засобів розширеного пошуку по відкритих даних, що містяться в деклараціях та повідомленнях про суттєві зміни у майновому стані).