"Минулого тижня фінішувала акція "Газовий запас" для побутових споживачів. Це - перша спроба виведення на споживчий ринок газу нових продуктів і можливостей. І ми задоволені її результатом. За місяць, протягом якого діяла пропозиція Нафтогазу, нею скористалися понад 55 тисячі українських родин. Всі вони зможуть використовувати газ взимку за фіксованими літніми цінами. Викуплений обсяг – перевищує 67 млн куб. м", - повідомив він.
На його думку, це промовисте підтвердження того, що попит на нові, більш гнучкі продукти є не лише у комерційних клієнтів. Побутові споживачі так само чекають на них і готові пробувати, коли є очевидна вигода, додав Коболєв.
"І такі продукти є. Можливість зафіксувати ціну за передплатою - це лише перший з них. Коли відкриється ринок, постачальники зможуть пропонувати оплату газу рівномірними частинами протягом року, бонуси за ефективне споживання, пакетні послуги газ+електрика, енергія+енергоаудит+енергоефективність", - зазначив голова НАК.
Він вважає, що настав час відкрити ринок газу для конкуренції. "Конкуренція принесе споживачам більше користі, ніж ручне державне регулювання", - підсумував Коболєв.
Нагадаємо, Нафтогаз запустив продукт “Газовий запас” 23 серпня, пропозицією можна було скористатися до 25 вересня.