Деталі
Стрімінговий сервіс Netflix заплатив 21,4 мільйона доларів за дев'ятисерійний серіал (близько 2,4 мільйона доларів за епізод), прем'єра якого відбулася чотири тижні тому, і, за оцінками компанії, "Squid Game" принесе в 40 разів більше - 891 млн доларів. Після виходу серіалу 17 вересня акції компанії виросли на 7%.
Згідно зі звітом Bloomberg, за 23 дні, що минули з 17 вересня, після дебюту "Гри з кальмара" 132 мільйони сімей подивилися перші дві хвилини серіалу. Близько 89% цих глядачів переглянули не менше 75 хвилин (тобто більше однієї серії), і 66% з них - або 87 мільйонів - завершили перегляд серіалу протягом перших 23 днів після його випуску. В цілому, користувачі Netflix переглянули серіал понад 1,4 мільярда годин.
Додамо
Серіал "Гра в кальмара" став наймасштабнішим проектом за всю історію стрімінгового сервісу Netflix. В даному серіалі-антиутопії учасникам, яким потрібні гроші, пропонують зіткнутися зі смертоносними дитячими іграми. Зараз "Гра в кальмара" займає перше місце в топ-10 рейтингу Netflix в 94 країнах світу.