За даними газети, в розпорядження якої потрапили фотографії з місця проведення випробувань, що відбулися у вересні, руйнування виявилися значнішими, ніж повідомлялося раніше: особливо постраждала ділянку фюзеляжу, що знаходиться за крилами, а вхідний люк впав на підлогу ангара, де проводилися випробування. Регулюючі органи, зазначила газета, ймовірно, не вимагатимуть від корпорації проводити повторний тест, оскільки інцидент стався в момент, коли навантаження на елементи конструкції на 1% відрізнялося від встановлених параметрів, і після аналізу результатів буде дана рекомендація посилити ту частину фюзеляжу, де руйнування були найзначнішими.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через катастрофи Boeing 737 поступився статусом найбільш продаваного літака Airbus A320
Представник Boeing Пол Бергман повідомив газеті, що результати перевірки фюзеляжу на міцність не вплинуть на терміни реалізації програми будівництва нових літаків. Перший політ Boeing-777X, за його словами, зробить на початку 2020 року, а перша серійна машина буде поставлена авіакомпаніям у 2021 році.
Як стало відомо раніше, авіарегулятор США не приділив уваги особливостям системи управління Boeing 737. При тому, окремі частини пасажирських лайнерів 737 MAX і 737 NG американського авіаконцерну Boeing могли бути зроблені неправильно, що вимагає їх заміни в літаках даного класу.