При виборі горілки лише 12% українців орієнтуються на ціну

При виборі горілки лише 12% українців орієнтуються на ціну

Київ  •  УНН

29 січня 2020, 11:56 • 13020 перегляди

КИЇВ. 29 січня. УНН. Для переважної більшості українців головним критерієм при виборі горілчаної продукції є її якість. Про це свідчать дані соціологічного дослідження компанії Q&Q Digital, передає УНН.

Так, про важливість якості горілчаної продукції заявили майже третина (27%) опитаних.

Другим не менш важливим критерієм для українців є співвідношення ціни і якості напою. Про нього, як про вирішальний, заявили 21% респондентів.

Ще 12% вказали, що купують горілчану продукцію, орієнтуючись переважно на прийнятну ціну.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерт розвіяв міфи про "спиртову реформу"

При цьому, лише 6% опитаних купують горілку, керуючись принципами лідерства того чи іншого бренду на ринку.

Імідж бренду є важливим критерієм при виборі продукту тільки для 8% респондентів.

Соціологічне дослідження проводилося у великих містах України (100 тисяч+). Соціологи провели 600 онлайн-інтерв'ю з чоловіками у віці 21-55 років, які купують і споживають горілку не рідше, ніж 2-3 разів на місяць.

Як повідомляв УНН, купуючи горілку, українці відштовхуються від наступних критеріїв: "п'ється легко", "бренд для задоволення", "статусний бренд для мене", "я б порадив цей бренд друзям", "найбільш м'яка горілка", "натуральна горілка" , "не соромно поставити на стіл", "дуже приємний смак".

Уточнимо, що серед найнадійніших вітчизняних виробників якісної горілки сьогодні називають такі лікеро-горілчані компанії, як: "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" ( ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Прайм", "Житник", "Малинівка") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").