У Twitter зробили уточнення щодо заборони політичної реклами

У Twitter зробили уточнення щодо заборони політичної реклами

Київ  •  УНН

 • 26202 перегляди

КИЇВ. 16 листопада. УНН. Корпорація Twitter уточнила правила заборони на політичну рекламу в її сервісі мікроблогів, про введення якого було оголошено в жовтні. Про це повідомляє УНН із посиланням на Голос Америки.

Заборона буде поширюватися на посилання на політичних кандидатів та законопроекти. Крім того, не буде дозволено розміщувати рекламу, що закликає до прийняття певних політичних і соціальних рішень.

Twitter визначатиме політичний контент, як будь-яке посилання на “кандидата, політичну партію, обраного або призначеного державного службовця, вибори, референдум, законопроект, норму регулювання, директиву або юридичні наслідки”.

Глава Twitter Джек Дорсі заявив: “Ми вважаємо, що право доставити політичний меседж слід заслужити, а не купити”.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Twitter визнали, що показували більше реклами менш популярним користувачам

Глава виборчої кампанії Дональда Трампа Бред Парскейл, поширив заяву, в якій назвав це рішення “ще однією спробою змусити замовкнути консерваторів, оскільки Twitter знає, що у президента Трампа найбільш ефективна онлайн-програма в історії”.

Співробітник виборчого штабу колишнього віце-президента США Джо Байдена Білл Руссо, в своїй заяві привітав, що Twitter не дозволить поширення “наклепу”, проте підкреслив, що слід робити більше, щоб не допускати поширення дезінформації.

Як повідомляв УНН, компанія Twitter раніше інформувала про те, що перестає розміщувати рекламу державних ЗМІ в стрічках новин своїх користувачів. Громадські ЗМІ, що фінансуються за рахунок платників податків, це правило не торкнеться, уточнюється в повідомленні.