Bloomberg дізналося зміст доповіді про катастрофу Boeing 737 MAX в Індонезії
Київ • УНН
КИЇВ. 3 квітня. УНН. Несправний датчик кута атаки літака Boeing 737 MAX 8 авіакомпанії Lion Air, який розбився в жовтні минулого року в Індонезії, перед катастрофою проходив ремонт в центрі технічного обслуговування літаків XTRA Aerospace Inc. у Мірамарі, штат Флорида. Про це повідомляє Bloomberg з посиланням на зміст попередньої доповіді слідчих, підготовленої для індонезійського парламенту, передає УНН.
В даний час роботу центру перевіряють слідчі. З доповіді випливає, що помилкові сигнали цього датчика під час польоту в день катастрофи 29 жовтня викликали неодноразове провалювання носу літака вниз, з чим боролися пілоти, поки лайнер не впав у воду біля узбережжя острова Ява.
У матеріалах слідчих, з якими ознайомилися у Bloomberg, сказано, що саме станція XTRA Aerospace Inc. ремонтувала датчик, який 28 жовтня було встановлено на літак, який зазнав аварії. Перед катастрофою пілоти повідомили про проблеми з приладами, що відображають швидкість і висоту.
Датчик був виготовлений компанією Rosemount Aerospace Inc., що базується в Міннесоті. Це дочірня компанія United Technologies Corp. В останній відмовилися від коментарів, пославшись на незавершеність розслідування.
Даних про те, чи ремонтувалися в цьому ж центрі прилади іншого літака Boeing 737 MAX 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines, який зазнав аварії в березні цього року, немає, зазначає Bloomberg.
Варто нагадати, що розбіжності виникли між експертами з США і Ефіопії, які беруть участь в розслідуванні обставин катастрофи ефіопського Boeing 737 MAX 8. Про це повідомила в понеділок газета The Wall Street Journal з посиланням на джерела.