Косюк і його "Наша Ряба" потрапили на сторінки британського видання Financial Times
Київ • УНН
КИЇВ. 19 вересня. УНН. Поки світові конкуренти "Миронівського хлібопродукту" стурбовані розширенням його виробництва, виконавчий директор Юрій Косюк запевняє, що це не межа і експорт української курятини буде збільшений як мінімум удвічі. Про це пише британське видання Financial Times , передає УНН.
Сьогодні одна тільки Вінницька птахофабрика "МХП" видає щодня 900 тонн м'яса, яке, крім внутрішнього ринку далі експортується в країни ЄС, на Близький Схід і в Азію.
Financial Times зазначає, що горді робочі бачать в розширенні компанії як відображення багатообіцяючої харчової промисловості, так і надії на подальшу інтеграцію між ЄС і Україною, історично відомої як "Хлібна корзина Європи" за свої багаті сільськогосподарські угіддя.
Видання розповідає, що після консолідації власності колись радянського майна в кінці 1990-х і 2000-х років, Косюк приступив до здійснення програми по підвищенню ефективності і побудував нові об'єкти, частково фінансовані за рахунок коштів, зібраних за допомогою торгів акціями МХП на Лондонській фондовій біржі в 2008 році.
Згідно з даними компанії, в період з 2007 по 2017 рік птахівництво МХП, на частку якого припадає близько половини українського виробництва, збільшилася з 173 тис. до 566 тис. тонн.
"Ми станемо європейськими (еквівалентами) Brasil Foods або Tyson", - сказав Косюк.
Він прогнозує, що МХП подвоїть свій щорічний обсяг експорту птиці, який в даний час становить 260 тис. тонн, протягом п'яти років.
"Близько 30 відсотків обсягу відправиться в ЄС", - цитує плани Косюка британське видання.
І разом з тим Financial Times зазначає, що такі заяви про розширення українського виробництва вже стривожили виробників ЄС, які поспішили звинуватити "МХП" в обході квот. Але Косюк запевняє, що ці звинувачення помилкові, оскільки компанія повністю дотримується торгової угоди між Україною та ЄС і не використовує ніяких лазівок.
"Ті, хто боїться конкуренції, бояться змін, і вони стоять за цими неприємними повідомленнями... Вони не в змозі конкурувати. У них старі моделі ведення бізнесу, їх менеджмент застарів ..., ми молодші, спраглі, сучасніші і продуктивніші", - сказав Косюк.