Закон про режим paperless передали на підпис Зеленському

Закон про режим paperless передали на підпис Зеленському

Київ  •  УНН

 • 19028 перегляди

КИЇВ. 24 листопада. УНН. Голова Верховної Ради Руслан Стефанчук підписав закон “Про публічні електронні реєстри”, який має дозволити покращити державні реєстри в Україні. Тепер його на підпис передали Президенту Володимиру Зеленському, свідчать дані на сайті парламенту, пише УНН.

Цитата:

“Щойно підписав закон "Про публічні електронні реєстри“, який дасть поштовх до створення якісних адміністративних та електронних послуг в Україні. Ми кажемо "ні“ дублюванню інформації в реєстрах і повторному запиту даних у громадян. Водночас "так“ розбудові ефективної цифрової держави”, — підкреслив Руслан Стефанчук, слова якого наводить пресслужба Апарату ВР.

Деталі

За його словами, законом впроваджується режим paperless — держава не вимагатиме від громадян інформацію, яка вже є в реєстрах. Також не потрібно буде приносити ксерокопії чи довідки в різні держоргани — обмін інформацією буде електронним. Окрім того, інформація не дублюватиметься й не відрізнятиметься про одну й ту саму людину в різних держреєстрах.

“Отримання онлайн-послуг стане швидшим, буде забезпечено доступність та прозорість державних реєстрів, а також оптимізовано та спрощено адміністративні процеси”, — зазначив голова парламенту.

Яка ситуація з держреєстрами зараз

В Україні на сьогодні, за даними Мінцифри, понад 350 державних реєстрів. Але не всі вони функціонують належним чином, інформація дублюється або зовсім не оновлюється, або самі реєстри існують у вигляді Excel-таблиць чи гугл-документів.

Щоб отримати довідку, українці мусять навідатися до кількох установ, вистояти в чергах та зібрати купу паперових документів, інформація до яких підтягується з різних реєстрів.

Як тепер зміниться життя українців

  • не треба стояти в довгих чергах, щоб отримати необхідну довідку. Зробити це можна буде онлайн, не виходячи з дому
  • отримання онлайн-послуги стане набагато швидшим
  • не треба робити додаткові ксерокопії документів, адже вони і так будуть у держреєстрах і чиновники матимуть до них доступ
  • всі документи будуть в єдиному електронному реєстрі, а не губитися по шафах та кишенях, вказували у Мінцифри.