Єврокомісія розпочала антимонопольне розслідування проти Google
Київ • УНН
КИЇВ. 22 червня. УНН. Європейська комісія розпочала розслідування можливих антиконкурентних дій інтернет-гіганта Google в секторі онлайн-реклами. Про це йдеться у повідомленні Єврокомісії, опублікованому у вівторок, 22 червня, передає УНН.
Цитата:
"Європейська комісія почала формальне антимонопольне розслідування, щоб оцінити, чи порушила компанія Google правила конкуренції ЄС, віддавши перевагу своїм власним сервісам медійної реклами в так званому ланцюжку поставок "рекламних технологій" на шкоду конкуруючим постачальникам послуг у сфері рекламних технологій, рекламодавцям і онлайн-видавцям", - сказано у повідомленні.
Деталі
Під час офіційного розслідування, як вказано, зокрема, буде вивчено, чи впливає Google негативно на конкуренцію, "обмежуючи доступ третіх осіб до призначених для користувача даних в рекламних цілях на веб-сайтах і в додатках, зберігаючи при цьому такі дані для власного використання".
Розслідування Єврокомісії буде зосереджено на медійній рекламі, де Google пропонує низку послуг як рекламодавцям, так і видавцям.
Якщо це буде доведено, то розслідувана практика може порушувати правила конкуренції ЄС щодо антиконкурентних угод між компаніями (стаття 101 Договору про функціонування Європейського союзу (TFEU)) і / або зловживання домінуючим становищем (стаття 102 TFEU).
Коментар керівництва Єврокомісії:
"Рекламні послуги в інтернеті - основа того, як Google і видавці монетизують свої онлайн-послуги. Google збирає дані для використання для цільової реклами, продає рекламні місця, а також виступає як посередник в онлайн-рекламі. Таким чином, Google присутній практично на всіх рівнях ланцюжка поставок медійної інтернет-реклами. Ми стурбовані тим, що Google ускладнив конкуруючим сервісам інтернет-реклами можливість конкурувати в так званому стеці рекламних технологій", - прокоментувала виконавчий віце-президент ЄК, відповідальна за цифрову економіку та суспільство Маргрет Вестагер.
"Ми також будемо вивчати політику Google щодо відстеження користувачів, щоб переконатися, що вони відповідають принципам добросовісної конкуренції", - додала вона.
Доповнення
Багато видавців покладаються на медійну рекламу в інтернеті, щоб фінансувати безкоштовний онлайн-контент для споживачів. У 2019 витрати на медійну рекламу в ЄС оцінювалися приблизно в 20 мільярдів євро. Google надає кілька сервісів рекламних технологій, які є посередниками між рекламодавцями та видавцями для показу реклами на веб-сайтах або в мобільних додатках.
Додамо, після обіцянок жорсткіше регулювати роботу Google, Amazon та Facebook Єврокомісія перед цим уже почала антимонопольне розслідування проти Facebook.