XIX Міжнародний PR-Фестиваль відбудеться 15 квітня під девізом "О чудовий новий світ!"
Київ • УНН
КИЇВ. 1 березня. УНН. Оргкомітет Міжнародного PR-Фестивалю ухвалив рішення цього року провести дев'ятнадцятий в історії проекту захід 15 квітня 2021 року в Києві.
У столичному готелі Premier Palace Hotel традиційно зберуться спікери і гості події - кількість офлайн-учасників буде обмежено стандартами карантинного часу. Крім того, запланована онлайн-трансляція всього Фестивалю-2021. Її зможе подивитися необмежена кількість бажаючих, які з тих чи інших причин не можуть або побоюються відвідати місце проведення заходу.
XIX Міжнародний PR-Фестиваль пройде під девізом "О чудовий новий світ!". Олена Дерев'янко, голова Оргкомітету та віце-президент Української PR-Ліги, так прокоментувала лейтмотив програми: "Від Фестивалю до Фестивалю ми постійно розмірковуємо про інновації, управлінні змінами, тренди, турбулентності бізнес-середовища. Однак в 2020 р пандемія настільки прискорила процеси технологічної революції і атомізації суспільства, що ми можемо реально говорити про переломний момент історії людства. Тому на Фестивалі-2021 ми постараємося пройтися по всіх аспектах глибини трансформації економічної, політичної/геополітичної, технологічної, психологічної, щоб зрозуміти, як це вплинуло і вплине на управління репутацією компаній, продуктових брендів, персоналій. При цьому окремого блоку "політичний PR" не буде, хоча такі плани ще деякий час назад були. Але нинішній дискурс цьому не сприяє, тому обмежимося бізнесом".
Розміщена на сайті Фестивалю програма заходу, крім перерахованих в коментарі Олени Дерев'янко, включає обговорення наступних тем:
- Управління репутацією в умовах панденомікі: тренди та інсайди
- Медіаландшафт-2021 і роль media relations в PR-роботі
- Поляризація суспільства і суперечливі бренди: як спілкуватися з ідеологічними противниками
- SMM і алгоритми соцмереж: що змінилося і що буде мінятися
- Digital-копірайтинг, що заманює
- Захист бренду від дезінформації
- Внутрішні комунікації і психологічно нестабільні співробітники
- Deep fakes: мирний інструмент і інформаційна зброя
- Сучасні тренди візуальної ідентифікації (інфографіка, фото, відео та ін.)
- Залучення інфлюенсерів
- Еволюція PR-метрик
- Кібербезпека в PR-роботі і ін.
Вартість офлайн-участі - 2800,00 грн. Олена Дерев'янко зазначила: "Оргкомітет дуже переживає, що безпосередньо на заході зможе бути присутнім в 3 рази менше людей, ніж зазвичай - не більше 70. Тому тих, хто не мислить своєї весни без Фестивалю, ми дуже просимо бути early birds в плані внесення оргвнеску. Боїмося, що з урахуванням низької офлайновой квоти при звичному темпі реєстрації не залишиться місць вже до середини березня. Але є і хороша новина: "стрімити" Фестиваль ми будемо за більш ніж лояльною вартістю - 99,00 грн. Тому насолодитися контентом зможуть всі, хто цікавиться. А офлайн-учасникам можна позаздрити головним чином через можливість зануритися в нашу звичну драйвову і одночасно душевну атмосферу".
Що стосується традиційного для Міжнародного PR-Фестивалю нагородження переможців VII Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією "Репутаційні активістів" , то в цьому році Оргкомітет однозначно планує нагородити офлайн переможців функціональних номінацій. В іншому формат буде визначатися ближче до дати.
Довідка
Міжнародний PR-Фестиваль - некомерційне професійне захід, що фінансується за принципом краудфандінга (плата за участь в повному обсязі спрямовується на покриття організаційних витрат). Фестиваль проводиться з 2002 р під егідою Української PR-Ліги і є самим "довгограючим" проектом вітчизняної комунікаційної індустрії. Від заходів подібної галузевої спрямованості відрізняється насиченим контентом, позиціонується як найяскравіше і чесне PR-подія в Україні. Організаційний партнер - Агентство PR-Service.
"О дивний новий світ!" (в оригіналі - Brave New World) - знаменита сатирична антиутопія Олдоса Хакслі.