TikTok планує побудувати ще 2 дата-центри в Європі через побоювання з приводу конфіденційності

TikTok планує побудувати ще 2 дата-центри в Європі через побоювання з приводу конфіденційності

Київ  •  УНН

 • 675018 перегляди

КИЇВ. 17 лютого. УНН. У п'ятницю TikTok заявив, що планує побудувати ще два європейські центри обробки даних. Популярний китайський додаток для обміну відео прагне розвіяти занепокоєння з приводу конфіденційності даних своїх користувачів на Заході, повідомляє УНН.

Деталі

Генеральний менеджер компанії з європейських операцій Річ Вотерворт повідомив у своєму блозі, що компанія «перебуває на просунутій стадії завершення роботи над планом» із стороннім постачальником для другого центру обробки даних в Ірландії. Минулого року було оголошено про перший центр там.

TikTok також веде переговори щодо створення третього європейського дата-центру, не уточнюючи місцезнаходження.
За словами Вотерворта, дані для європейських користувачів TikTok будуть перенесені до нових центрів, починаючи з цього року.

Закон про цифрові послуги зобов'язує онлайн-платформи та технологічні компанії з 45 і більше мільйонами користувачів робити додаткові кроки, спрямовані на очищення від незаконного контенту та дезінформації, інакше їм загрожують мільярдні штрафи.

У п'ятницю TikTok повідомив, що має 125 мільйонів активних користувачів на місяць у ЄС, що перевищує поріг для додаткової перевірки відповідно до нових правил, які набудуть чинності наприкінці цього року.

Включаючи країни, які не входять до ЄС, такі як Велика Британія та Швейцарія, TikTok має 150 мільйонів користувачів.

Доповнення

TikTok дуже популярний серед молоді, але його китайське володіння викликало побоювання, що Пекін може використовувати його для збору даних про західних користувачів або розповсюдження прокитайських наративів та дезінформації. TikTok належить китайській компанії ByteDance, яка у 2020 році перенесла свою штаб-квартиру до Сінгапуру.

Google, Twitter, Apple, Facebook та Instagram також зіткнуться з суворішим контролем ЄС.

За даними материнської компанії Meta, Facebook має 255 мільйонів активних користувачів на місяць, а Instagram — 250 мільйонів. Twitter заявив, що має 100,9 мільйона користувачів, включаючи як зареєстрованих користувачів, так і тих, хто не увійшов до системи.

Apple заявила, що у її iOS App Store налічується понад 45 мільйонів користувачів. Google заявив, що в його службі пошуку зареєстровано 332 мільйони користувачів, а на YouTube - 401,7 мільйона користувачів.