Стало відомо, хто з чиновників піарився, а хто - реально підіймав Delfi

Стало відомо, хто з чиновників піарився, а хто - реально підіймав Delfi

Київ  •  УНН

 • 12410 перегляди

КИЇВ. 12 вересня. УНН. Після успішної операції з підняття танкера Delfi та буксирування його до порту, компанія-підрядник “Трансшип” дала пресконференцію, де повідомила, хто з влади допомагав їм організувати роботу, передає УНН.

За словами керівника “Трансшипу” Андрія Іванова, найтісніший контакт у них був з Адміністрацією морських портів, яка підпорядкована Мінінфраструктури і з якою був підписаний тристоронній договір між “Трансшип” та “Бруклін-Київ”.

“Адміністрація морських портів заключила договір субпідряду з нами ("Трансшип“ — ред.) і "Бруклін-Київ“, який забезпечував фінансування”, — зазначив Іванов.

Не менш важливою була і роль самого Мінінфраструктури, додав він.

“Мінінфраструктури призначили уповноважену особу — пана Голодницького, начальника АМПУ (Адміністрація морських портів України — ред.), на якого, між іншим, за 124 статтею Кодексу торговельного мореплавства України імперативно ліг обов’язок із вирішення цього питання. І вони знайшли нас. Це ж не мало, знайти тих, хто це дійсно зможе зробити. Вони знайшли спонсора пана Губанкова — компанію "Бруклін-Київ“. І це не мало. І вони кожен божий день супроводжували і були весь час у темі”, — наголосив Іванов.

Також він відзначив, що певною мірою допомагала міська влада.

“У нас передвиборча кампанія — це зрозуміло. В якійсь мірі — місто (одеська влада — ред.) допомагало. Місто забезпечувало берегову частину, прибирало лодки. Це дійсно було в цій частині.

Що робив губернатор? Я його не бачив, з ним не зустрічався, чим він займався — мені не відомо”, — зазначив Іванов.

Нагадаємо, танкер “Делфі” зазнав аварії біля берегів Одеси восени минулого року. До липня ліквідувати аварію намагався судновласник танкера. Але після невдалих спроб у серпні держава його усунула і за дорученням Президента було передано вирішення питання у відання Мінінфраструктури. Їм на допомогу прийшли дві авторитетні компанії “Трансшип” і “Бруклін-Київ”. “Трансшип” взяв на себе виконання робіт, а “Бруклін-Київ” — їх фінансування. 26 серпня танкер підняли, а 10 вересня вже відбуксували його до порту