Під КМДА вимагали звільнення Кличка, Густєлєва, Левченка та Брагінського

Під КМДА вимагали звільнення Кличка, Густєлєва, Левченка та Брагінського

Київ  •  УНН

 • 20037 перегляди

КИЇВ. 10 червня. УНН. 10 червня під стінами КМДА відбулася акція протесту “Нацкорпусу” під час якої активісти розповіли про багатомільйонні корупційні схеми мера Віталія Кличка його заступника Олександра Густєлєва, голови “Київпастрансу” Дмитра Левченка, голови “Київметрополітену” Віктора Брагінського та вимагали їхнього звільнення з подальшим притягненням до кримінальної відповідальності.

За словами мітингарів, Кличко, Густєлєв, Левченко та Брагінський вже давно обкрадають киян на корупційних схемах закупівлі транспорту, ремонту інфраструктури, будівництві метро та системі Е-квитку.

“Кличко, Густєлєв, Левченко та Брагінський наживаються на закупівлі транспорту. Наприклад, у 2020 році КМДА закупило автобуси МАЗ через фірму регіонала Дмитра Святаша, який на той момент перебував у розшуку. ЗМІ повідомляють про переплату у понад 10 млн євро. До того ж, Кличко з соратниками планують підняти ціну на проїзд до майже одного долара — 25 гривень. Мовляв, для того, щоб оновити транспортний склад та побудувати нові станції метро. Однак три роки тому вони вже збільшували ціну на проїзд з 5 до 8 гривень, аналогічно обґрунтовуючи це. Але де хоча б одна нова станція?”, — задався питанням Сергій Тамарін.

Раніше у ЗМІ писали, що насправді підвищення 2018 року було потрібно, щоб виплатити фіктивний борг у 2 млрд грн за вагони метро перед компанією “Укррослізинг”, яка належить російському олігарху Фуксу. Але у “Нацкорпусі” переконані, що мер Кличко цілком міг би за бажання заблокувати виплату, мати активну позицію в судах, відбитися від претензій. Натомість з його дозволу Брагінський віддав 1,6 млрд грн російській компанії — і готується віддати ще 0,5 млрд.

“Кличко бреше про терміни будівництва метро на Виноградар! Нещодавно він хизувався тим, що вже закритим способом, тобто за допомогою прохідницького щита, прокладено близько 900 з 1300 метрів туннелю на Виноградар. Однак мер столиці навмисне опускає один дуже важливий момент. Як виявилося, 900 м тунелю проклали тільки в один бік. Тож до кінця року ні про яке метро на Виноградарі не варто й мріяти. Ми вимагаємо оприлюднити план будівництва і його фінплан за підписом голови „Метрополітену“ Віктора Брагінського! Кияни мають розуміти, куди і як йдуть 4 млрд грн, виділені на цей проект”, — наголосив Данило Брусов.

Крім того, активісти зауважили, що Кличко, Густєлєв і Левченко більш ніж в 7 разів завищили вартість валідаторів Е-квитка, вкравши на них 1,5 млрд грн.

“Обладнати одиницю громадського транспорту системою коштує 650 євро. Але Кличко витратив від 5 тисяч євро на кожну одиницю транспорту! При цьому електронний квиток в Києві вже 3 роки працює в тестовому режимі. І встановлені валідатори застарілого зразка не зчитують банківські карти”, — розказав Сергій Тамарін.

У “Національному корпусі” наголосили, що Кличко, Густєлєв, Левченко та Брагінський повинні припинити обкрадати киян на транспорті. А усі причетні до розкрадання бюджетних коштів мають бути звільнені з КМДА та покарані за законом.