Маск змусив співробітників Twitter налаштувати алгоритм на користь своїх публікацій - ЗМІ
Київ • УНН
КИЇВ. 15 лютого. УНН. Американський мільярдер, власник Twitter Ілон Маск, ймовірно, змусив співробітників, що залишилися, налаштувати алгоритм на користь своїх публікацій. Це сталося на тлі інформації про те, що бізнесмен звільнив інженера "в пориві гніву" через нехарактерно низькі показники залученості його облікового запису, пише УНН з посиланням на The Bite.
Цитата
"Вся моя вкладка "Для вас" - це твіти та відповіді Ілона Маска. Мабуть, це результат того, що він погрожував інженерам, якщо вони не підвищать його активність у твіті", - написав у Twitter технічний критик Періс Маркс.
Деталі
Як зазначають журналісти, пізні нічні твіти Маска підтвердили нещодавні зміни. Бізнесмен опублікував мем із зображенням молодої жінки, підписавши її "Твіти Ілона", яка насильно годує іншу молоду жінку з позначкою "Twitter" пляшкою молока.
— Elon Musk (@elonmusk) February 14, 2023
Через три години він опублікував ще один твіт, у якому зазначив, що інженери Twitter переробляли алгоритм.
"Будь ласка, стежте за оновленнями, поки ми внесемо корективи в е-м… "алгоритм", - написав він.
Please stay tuned while we make adjustments to the uh .… “algorithm”
— Elon Musk (@elonmusk) February 14, 2023The Bite пише, попри те, що незрозуміло, що мав на увазі Маск, цитуючи слово "алгоритм", можна припустити, що цей твіт пов’язаний з інцидентом зі звільненням інженера та раптовою появою його твітів практично на кожній шкалі часу. Певний час мільярдер "публічно скаржиться на свої охоплення" на платформі. Він також зробив свій обліковий запис приватним, щоб побачити, чи це дозволить охопити більше аудиторії.
Твіти Маска були опубліковані через день після того, як він оголосив, що кілька "значних проблем" Twitter були "здебільшого вирішені".
"Коли я писав у Twitter, сервіс Fanout для підписок перевантажувався, у результаті чого до 95 відсотків моїх твітів взагалі не доставлялися", - зазначив власник соцмережі.
Нагадаємо
Більша частина з 1000 найбільших рекламодавців Twitter у вересні перестали витрачати кошти на платформу у перші тижні січня.