Кращий фільм кінофестивалю "Молодість" отримає 10 тыс. долл. від "Лото-Забава"
Київ • УНН
КИЇВ. 24 квітня. УНН. Майже 20 років поспіль офіційним партнером кінофестивалю “Молодість” та спонсором Гран-прі традиційно виступає компанія “М.С.Л” і лотерея “Лото-Забава”. Про це під час прес-конференції заявив директор кінофестивалю Андрій Халпахчі, передає кореспондент УНН.
“М.С.Л.” співпрацює із кінофестивалем “Молодість” з 2000 року. І нам дуже приємно мати такого надійного партнера“, — підкреслив він.
Попри свій поважний вік, кінофестиваль “Молодість” залишається свіжим ковтком повітря для поціновувачів якісного кіно, каже директор з маркетингу “М.С.Л.” Павло Вайсеро.
“Те, що кінофестиваль продовжує розвиватися і експериментувати — це прекрасно. Але деякі речі мають бути стабільними. І ми, як провідний український оператор державних лотерей, вже майже два десятиліття підтримуємо „Молодість“. І нам дуже приємно, що пліч опліч ми пройшли довгий шлях, подолали багато перепон, які стояли на шляху”, — каже він.
У багатьох розвинених країнах кошти від лотерей ідуть на кіноіндустрію, кінопроцес і кіновиробництво, продовжив Вайсеро. Україна — не виняток, саме тому “М.С.Л.” вже майже 20 років наслідує європейську практику розвитку кіномистецтва.
“Співпраця лотерей і кіно — це нормальна світова практика. І нам, як компанії, яка займається розвитком індустрії лотерей в Україні, дуже важливо доносити до суспільства той факт, що лотереї і соціальні проекти мають бути пов’язані і допомагати один одному. Адже ми прекрасно розуміємо що в тому числі завдяки кінофестивалю „Молодість“, Україна є на культурній мапі кіно світу. Приємно, що зростає майстерність наших кіномитців”, — підкреслив Вайсеро.
Додамо, що цьогоріч КМКФ “Молодість” відбуватиметься з 25 травня по 2 червня, у Києві. Кінофестиваль отримав понад 2 тисячі заявок на участь з майже ста країн світу. З них 495 картин претендували на включення до Міжнародного конкурсу повнометражних фільмів, 768 — до короткометражного та 433 — до студентського конкурсу. За право взяти участь у Національному конкурс змагались понад 200 українських короткометражних стрічок.
Найкраща робота цього року отримає золоту статуетку “Скіфський олень” та Гран-прі кінофестивалю розміром у 10 000 доларів США, спонсором якого традиційно виступає лотерея “Лото-Забава” оператора державних лотерей “М.С.Л.”.