Косюк: 2020 рік випробував загальну місію МХП

Косюк: 2020 рік випробував загальну місію МХП

Київ  •  УНН

 • 17357 перегляди

КИЇВ. 30 червня. УНН. За 2020 рік агрохолдинг МХП подолав багато випробувань, що дозволило посилити позиції компанії. Про це у нефінансовому звіті за 2020 рік повідомив голова правління агрохолдингу МХП Юрій Косюк, передає УНН.

“2020 рік став випробуванням для МХП та нашої команди. Це дозволило нам перевірити нашу загальну місію компанії та по-справжньому зрозуміти, наскільки сильним наш бізнес є, і дозволив нам оцінити його стійкість”, — наголосив Косюк.

Протягом 2020 року кожен член нашого персоналу вийшов за межі нормальних робочих параметрів заради нашої місії — бути надійним виробником високоякісних, безпечних та смачних товарів для наших споживачів та клієнтів, додає він.

“Ми багато вкладаємо у свою команду завдяки навчанню та індивідуальному професійному розвитку. Протягом 2020 року MХП запустив свою систему бонусів за ефективність роботи OKR, яка допомагає нам виміряти ефективність кожного відділу. І коли я бачу результати, я пишаюся сильними командами, які працюють у галузі інновацій, маркетингу, закупівель, ІТ та інших підрозділів в Україні та по всьому світу”, — наголосив Косюк.

Водночас також була поставлена амбітна мета — трансформуватися в кулінарну компанію.

“Ми почали співпрацювати з ресторанами, які ми також хочемо навчити, як поводитися з клієнтами так, як ми. У червні 2021 року ми відкрили найбільший кулінарний центр у Києві, щоб навчити кухарів, як працювати з нашими продуктами. Ми визначили, що можна покращити у багатьох аспектах — саме тому ми відкриваємо магазини для надання високоякісних послуг споживачам”, — каже глава правління.

Косюк повідомив, що минулого року в Україні було відкрито 15 магазинів, і є намір збільшити їх кількість до 100 у 2021 році.

“Також ми плануємо відкрити нашу власну роздрібну мережу з акцентом на готові до вживання страви. Ми прагнемо розробляти нові продукти для наших клієнтів, щоб зробити їх життя легким та приємним. Ми стали компанією, з якою партнери хочуть співпрацювати, а наше куряче м’ясо використовується у відомих торгових мережах, таких як KFC (Україна та Північно-Східна Африка), TGI Fridays та інші”, — додав він.

Довідка

МХП — вертикально інтегрований холдинг, лідер української аграрної індустрії з акціонерним капіталом і зарубіжними виробничими активами в Нідерландах, на Балканах, а також дистрибуційним офісом в ОАЕ.

Холдинг здійснює основну діяльність у галузях птахівництва, м’ясопереробки і тваринництва. Має один із найбільших земельних банків — близько 370 тис. га.

Холдинг володіє успішними впізнаваними брендами “Наша Ряба”, Qualiko, Ukrainian Chicken, Sultanah, Assilah, “Секрети Шефа”, Kurator, “Легко!”, “Бащинський”. Якість продукції холдингу відповідає міжнародним стандартам FSSC 22000, ISO 22000 та BRC Food. Продукція МХП представлена на ринках понад 80 країн світу.

У 2020 МХП взяв курс трансформації із сировинної компанії в кулінарну й запустив три нових формати: магазини “М’ясомаркет”, стріт-фуд Döner Market та гастростудію “Секрети шефа”.

МХП — один з найбільших національних роботодавців, який об’єднує понад 28 тисяч робочих місць на понад 40 підприємствах у 16 регіонах присутності України та близько 4 тисяч співробітників на підприємствах за кордоном.

Агроіндустріальний холдинг МХП — один з національних лідерів у сфері розвитку зеленої енергетики та виробництва енергії з відновлюваних джерел.

15 травня 2008 року МХП став першою українською аграрною компанією, яка залучила іноземний акціонерний капітал у ході IPO на Лондонській фондовій біржі. А із лютого 2015 року акції компанії котируються на Українській фондовій біржі.