Компанія Unilever продала свій чайний бізнес за 4,5 млрд євро
Київ • УНН
КИЇВ. 18 листопада. УНН. Приватна інвестиційна компанія CVC Capital Partners погодилася купити чайний бізнес Unilever за 4,5 мільярда євро (5,1 мільярда доларів), повідомляє Financial Times з посиланням на два джерела, передає УНН.
Деталі
На підрозділ Unilever, що випускає чай під торговими марками Lipton і Brooke Bond, також претендували американські інвестиційні фонди Advent і Carlyle. Як нагадує видання, перед укладенням угоди Unilever виділила цей підрозділ в окрему компанію Ekaterra з виручкою в розмірі близько 2 млрд євро (2,2 млрд доларів) на рік.
Газета наголошує, що Unilever зберегла контроль над низкою своїх чайних активів, які приносять близько 1 млрд євро (1,1 млрд доларів) щорічно, зокрема в Індії та Індонезії, де спостерігається зростання споживання. Крім того, компанія зі штаб-квартирою в Лондоні продовжуватиме реалізовувати спільні проекти з американською PepsiCo з виробництва холодного чаю.
Довідка
Компанія Unilever виробляє та продає продовольчі товари, продукти побутової хімії та парфумерію більш ніж під тисячею торгових марок. Серед товарів компанії — бульйонні кубики Knorr, кетчупи, соуси та майонези під маркою Calvé, побутова хімія Domestos, Glorix та Cif, а також косметика та парфумерія під брендами Rexona, AXE, Dove та ін.
Наприкінці 2017 року Unilever оголосила про продаж бізнесу з виробництва спредів (Unilever Spreads) американському інвестиційному фонду Kohlberg Kravis Roberts & Co за 6,8 млрд євро.