Клієнти відчувають преміальність "БРСМ": що думають казахські нафторітейлери про українську мережу АЗК
Київ • УНН
КИЇВ. 10 червня. УНН. 9 червня 2021 року делегація з Казахстану — представники компаній Petro Retail та GASENERGY відвідали автозаправні станції “БРСМ-НАФТА”, щоб вивчити досвід створення повноцінних супермаркетів на АЗК та з’ясувати чим відрізняється роздрібний ринок пального України і Казахстану.
“Український паливний ритейл без перебільшення можна назвати однією з флагманських галузей країни. Заправки в Україні давно стали не тільки місцем, де можна заправити повний бак бензину: тут готують свіжу каву, смачно годують, пропонують зручний відпочинок. Рівень комфорту настільки високий, що наша країна стала місцем, куди приїжджають вчитися навіть з традиційно нафтових країн”, — коментує Олександр Мельничук, директор з маркетингової стратегії мережі АЗК “БРСМ-НАФТА”.
У рамках бізнес-візиту, гості відвідали 5 АЗК “БРСМ-НАФТА” у Києві, на яких відзначили просторі торгові площі, різноманітний товарний асортимент, сучасну гастро-зону, чисті вбиральні. Крім цього, делегацію вразив сам формат магазинів — вітражі, панорамні вікна, сучасний дизайн інтер’єру.
“Нас вражає конверсія мережі „БРСМ“. Чудовий коефіцієнт. Кожен клієнт, який заїжджає сюди заправлятися — купує багато товарів. Особливо вразив сам формат супермаркетів Good Market — чітко прокачані високомаржинальних сегменти, такі як кава і гастрономія. Цікавий дизайн заправок, плюс є сегментація — як Good Market, так і мінімаркети, але навіть там, де територія невелика, відчувається висока ефективність віддачі з кожного квадратного метра”, — зазначив Тулеміс Шотанов, генеральний директор компанії Petro Retail.
У свою чергу Мурат Мауленбеков, директор з логістики та транспорту компанії GASENERGY, зауважив успішну реалізацію концепції, озвученої топ-менеджментом “БРСМ”: забезпечення повної безпеки і комфорту клієнта.
“Помітно скільки уваги власники приділяють території, приміщенню торгового залу, його оформленню, асортименту. Спілкуючись з клієнтами „БРСМ“ зрозумів, що вони відчувають „преміальність“. Споживачі дуже чутливі сьогодні, з ними можливо бути тільки щирими — інакше довіра втратиться”, — додав він.
Крім екскурсійної програми, дегустацій і обговорення актуальних питань паливного ринку, представники мережі “БРСМ-НАФТА” провели для свої колег з Казахстану консультації щодо модернізації, переймання кращих практик та комплексних підходів до клієнтів.
З повним текстом інтерв’ю можна ознайомитися за посиланням.