Кілійський судобудівельний-судоремонтний завод показав найкращий фінрезультат за останні 10 років - Криклій

Кілійський судобудівельний-судоремонтний завод показав найкращий фінрезультат за останні 10 років - Криклій

Київ  •  УНН

 • 15039 перегляди

КИЇВ. 15 жовтня. УНН. Кілійський судобудівельний-судоремонтний завод завершив І півріччя 2020 року з прибутком у розмірі 4,1 млн грн. Це найкращий результат підприємства за останні 10 років. Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій, передає УНН із посиланням на пресслужбу відомства.

За інформацією пресслужби, 14 жовтня 2020 року Міністр інфраструктури України Владислав Криклій відвідав структурний підрозділ ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” — Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод. Владислав Криклій оглянув виробничі потужності підприємства, а також взяв участь в офіційній процедурі спуску однотрюмної баржі типу SLG на воду.

“Україна має величезний потенціал у розвитку внутрішніх водних шляхів та зростанні річкової галузі в цілому. В складних умовах пандемії наші профільні підприємства досягають позитивних результатів у роботі. Один із таких прикладів — Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод, який сьогодні офіційно передав замовнику новозбудовану баржу. Це вперше з 2017 року. Кілійський судобудівельний-судоремонтний завод завершив І півріччя 2020 року з прибутком у розмірі 4,1 млн грн. Це найкращий результат підприємства за останні 10 років. Радий, що нове керівництво Українського Дунайського пароплавства докладає максимум зусиль, щоб компанія всебічно розвивалася”, — зазначив Владислав Криклій.

Будівництво баржі здійснювалося на базі Кілійського суднобудівельно-судноремонтного заводу (підприємство у складі ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство”). Максимальна довжина баржі — 76,5 м, ширина — 11,0 м, висота борту — 3,9 м, осадка — 3,1 м, водотоннажність — 2 491,6 т. Судно побудоване у відповідності до сучасних стандартів, правил та норм суднобудування. Планується, що збудована баржа типу SLG буде перевозити генеральні та насипні вантажі р. Дунай та р. Дніпро.

“Ми пишаємося, що державне підприємство реалізувало цей проект в строк та на дуже якісному рівні. Це, в черговий раз, підтверджує, що суднобудування в Україні розвинене та відповідає сучасним як технічним вимогам, так і ефективності виробництва. КСБСРЗ може і має посісти провідне місце у національній програмі розвитку суднобудування для виконання стратегічних планів уряду в питанні розвитку внутрішніх водних шляхів”, — в.о. голови правління ПрАТ “УДП” Олексій Хомяков.

“КСБСРЗ — це підприємство яке сьогодні готове реалізовувати масштабні та амбітні проекти, збудована баржа SLG № 22 лише невелике підтвердження цьому факту. Ми маємо як технічний потенціал, так і професійну команду, з залученням молодих спеціалістів. Немає сумніву, підприємство готове працювати на ринкових умовах та реалізовувати амбітні проекти, в тому числі з залученням іноземних спеціалістів та новітніх технологій”, — в.о. директора Олександр Бондаренко.

Сьогодні КСБСРЗ має замовлення не тільки від ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство”, а й від зовнішніх клієнтів, що також позитивно вплинуло на фінансові результати.