Індонезія затримала танкер під іранським прапором, який незаконно перевозив нафту

Індонезія затримала танкер під іранським прапором, який незаконно перевозив нафту

Київ  •  УНН

 • 414178 перегляди

КИЇВ. 11 липня. УНН Берегова охорона Індонезії заявила, що затримала супертанкер під іранським прапором, який таємно перевозив і намагався перевантажити на інше, давно списане судно під прапором Камеруну, сиру нафту. Такий "тіньовий" флот перевозить товари з підсанкційних країн через Сінгапурську протоку, проаналізував Reuters, передає УНН.

Деталі

MT Arman 114 перевозив 272 569 метричних тонн легкої нафти вартістю 304 мільйони доларів США, коли був затриманий минулого тижня, повідомила індонезійська влада.

У п'ятницю компанію Very Large Crude Carrier (VLCC) запідозрили в перекачуванні нафти на інше судно без дозволу, повідомило агентство морської безпеки країни Південно-Східної Азії.

Судно було затримано після того, як його помітили в індонезійському Північному морі Натуна під час передачі нафти з судна під прапором Камеруну на судно MT S Tinos, повідомив голова агентства Аан Курнія.

"Судно MT Arman підробляло їхню автоматичну ідентифікаційну систему (AIS), щоб показати, що воно знаходиться в Червоному морі, але насправді воно знаходиться тут. Тож схоже, що вони вже мали злий намір", - сказав голова агентства, додавши, що судно також скидало нафту в океан, порушуючи екологічне законодавство Індонезії.

Разом з Arman влада затримала його єгипетського капітана, 28 членів екіпажу і 3 пасажирів, які були сім'єю офіцера служби безпеки на борту, повідомило агентство.

Після того, як обидва супертанкери спробували втекти, влада зосередила переслідування на Arman за підтримки малайзійської влади, коли судно увійшло в їхні води, сказав Аан Курнія.

Він додав, що Tinos мали списати на металобрухт у 2018 році. Згідно з судноплавною базою даних Equasis, він був побудований у 1999 році, тоді як Arman - у 1997 році.

"Тіньовий" флот танкерів, що перевозять нафту з підсанкційних Ірану, росії та Венесуели, переправляє вантажі через Сінгапурську протоку, щоб уникнути виявлення, як показав цьогорічний аналіз Reuters.

Ризик розливів нафти та аварій зростає, оскільки за останні кілька років до непрозорої паралельної торгівлі долучилися сотні додаткових суден, деякі з яких не мають страхового покриття.

Аан Курнія пообіцяв, що берегова охорона Індонезії за підтримки інших органів влади посилить патрулювання у своїх водах. Індонезія - найбільший у світі архіпелаг, що налічує близько 17 000 островів.

"Ми повинні бути твердими, жорсткими. Ми повинні мати стримуючий ефект, щоб це більше не повторилося, - сказав він. 

У 2021 році Індонезія захопила судна під прапорами Ірану та Панами за схожими звинуваченнями. Капітани обох суден були засуджені індонезійським судом до двох років умовно.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Попри обхід санкцій: нафтогазові доходи росії падають - ОП