Facebook: під час президентської кампанії у США агенти РФ створили 129 заходів
Київ • УНН
КИЇВ. 26 січня. УНН. Компанія Facebook повідомила, що за час передвиборчої кампанії 2016 року у США російські агенти створили в соцмережі 129 заходів. Про це йдеться в переданих конгресу показаннях, які розкрили нові подробиці про дезінформаційну кампанію, яку Росія імовірно вела з метою вплинути на американських виборців, передає УНН з посиланням на Голос Америки.
Як повідомляється в тексті заяви Facebook, яка датована 8 січня, а була оприлюднена 26 січня, на сторінки заходів заходили з 338,3 тисячі різних акаунтів, а 62,5 тисячі користувачів відзначили, що збираються їх відвідати.
При цьому у компанії немає даних про те, які з заходів справді відбулися.
У вересні Facebook, найбільша соціальна мережа в світі, повідомила лише, що російські агенти створювали і просували "кілька заходів".
Виявлені згодом копії сторінок заходів свідчать, що принаймні частина з них були політичними мітингами, присвяченями таким гострим темам, як імміграція.
Росія відкидає висновки американської національної розвідки про те, що вона намагалася втручатися у вибори.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Facebook створить сайт для відстеження російської пропаганди.