Експерти про передвиборчу рекламу: "ролик з парасолькою" - це технологія нарощення популярності, яка спрацювала
Київ • УНН
КИЇВ. 12 вересня. УНН. Передвиборча кампанія в Україні стартувала на повну. Чи не кожне місто потопає у рекламних бордах різних політичних партій, а з екранів телебачення знову лунають обіцянки, лозунги і нестримна критика опонентів. Найкреативніша ж рекламна кампанія кандидатів, схоже, має місце саме у столиці. Адже кадри з відео кандидатки на посаду мера від "Слуги народу" Ірини Верещук облетіли всю мережу та понад тиждень не давали спокою, ані диванним експертам, ані професійним політологам. Як у підсумку "зелена парасолька" спрацювала на кандидата УНН поцікавився у політичних оглядачів та аналітиків.
Так, політичний оглядач Геннадій Дубов пояснює, що під час створення політичних рекламних роликів існують різні підходи. І, перш за все, визначають, на якого потенційного виборця буде розрахований кінцевий продукт.
“Адже, одним виборцям потрібне яскраве зображення, яскрава картинка, іншим виборцям потрібний більше консервативний підхід”, — каже він.
Експерт також пояснює, що йдучи на вибори політичні сили можуть переслідувати різні цілі. І від цього теж залежить те, якою буде реклама.
“Наприклад, „Батьківщина“. Вона сьогодні не робить ставку на свого мера, а усі зусилля кампанії направляють на Київраду”, — зауважує Дубов.
Що ж стосується кандидата від партії “Слуга народу”, то тут підхід кардинально інший. Ставка зроблена на позицію мера, а часу на проведення передвиборчої кампанії не так багато. Саме тому працює креатив на кшталт ролика з парасолькою.
“Тому обраний варіант — здобувати прихильників яскравим чином. І я не думаю, що це виключно молодь (цільова аудиторія — ред. ). Це скоріше люди, які гарно сприймають образи, і буде цікаво подивитися на результат. Верещук як раз і будує цю компанію на яскравих образах”, — пояснив оглядач.
Політичний аналітик Олександр Кочетков, своєю чергою, вважає, що увесь медійний хайп, який здійнявся навколо кадрів з передвиборчого ролику Ірини Верещук дав “насправді плюс”.
“Верещук спирається на певну підтримку у Києві, на Володимира Зеленського, на електорат Володимира Зеленського. Це більше молодь. А їм подобаються всілякі прикольні штучки, якісь перфоменси. Тому це потрапляє прямо в цільову аудиторію Зеленського”, — зауважує експерт і додає, що у передвиборчій кампанії кандидата він СН на рейтинг президента теж зроблена ставка.
Він зазначив, що відео з парасолькою гарантовано збільшило упізнаваність Ірини Верещук, що в її випадку “цілком слушно”.
Загалом же, як пояснюють експерти, результативність тих чи інших рекламних кампаній різних кандидатів оцінять виборці. І ці оцінки “з’являться на табло”, як тільки ЦВК завершить підрахунок голосів.
Раніше УНН публікував ексклюзивні кадри із передвиборчого ролика Ірини Верещук.
Також нагадаємо, за даними соціологів, пройти у другий тур столичних виборів найбільші шанси зараз мають Кличко та Ірина Верещук.