Байден підписав закон про потенційну заборону TikTok у США. Його кампанія все одно планує залишитися в застосунку

Байден підписав закон про потенційну заборону TikTok у США. Його кампанія все одно планує залишитися в застосунку

Київ  •  УНН

 • 14969 перегляди

Read in English

Байден підписав закон, який міг би заборонити TikTok у США, у той час як його кампанія використовувала платформу і працювала з інфлюенсерами.

Президент США Джо Байден підписав закон, який може заборонити TikTok у США, у той час як його передвиборча кампанія використовувала платформу і намагалася працювати з інфлюенсерами, пише УНН з посиланням на AP.

Деталі

Президент США, який уже щосили намагається зберегти колишню підтримку з боку більш молодих виборців, тепер стикається з критикою з боку деяких завзятих користувачів застосунку, що, як виявили дослідники, є основним джерелом новин для третини американців віком до 30 років.

"Адміністрація Байдена, яка підтримує заборону TikTok і водночас використовує TikTok з метою своєї передвиборчої кампанії, є явним лицемірством", - сказав Каліл Грін, у якого понад 650 000 підписників і який відомий у TikTok як "Історик покоління Z".

"Я думаю, це показує, що він і його люди знають силу і необхідність TikTok", - зазначив він.

Кампанія Байдена захищає свій підхід і відкидає ідею про те, що політика Білого дому суперечить його політичним зусиллям.

"Було б нерозумно списувати з рахунків будь-яке місце, де люди отримують інформацію про президента", - сказав Роб Флаерті, який керував Управлінням цифрової стратегії Білого дому, а зараз є заступником керівника кампанії з переобрання Байдена.

Флаерті сказав, що команда Байдена налагодила відносини з інфлюенсерами TikTok на виборах 2020 року, і що відтоді платформа стала тільки впливовішою, "зростаючи як пошукова система в Інтернеті та стимулюючи наративи про президента".

Кампанія Байдена стверджує, що дедалі більш фрагментоване сучасне медіа-середовище вимагає, щоб вона зустрічалася з виборцями там, де вони перебувають, і що TikTok є одним із багатьох таких місць, де потенційні прибічники бачать його контент, на додаток до таких платформ, як WhatsApp, Facebook, Instagram і YouTube.

Кампанія Байдена створила власний контент у TikTok, але також покладалася на звичайних користувачів, які спілкуються з президентом. Сюди входить повідомлення сім'ї, яка їла картоплю фрі та інші закуски з мережі швидкого харчування Cook Out, коли Байден нещодавно відвідав Ролі, Північна Кароліна, а також відео Коулмана.

Противники TikTok заявляють, що його володіння китайською компанією ByteDance дає Пекіну небезпечний вплив на те, що бачать американці, а також потенційний доступ до користувацьких даних США. Китайські закони про національну безпеку надають правлячій Комуністичній партії широку свободу дій щодо приватного бізнесу, хоча США не оприлюднили докази того, що китайський уряд маніпулював застосунком або змушував ByteDance виконувати свої накази.

Закон, підписаний Байденом у середу, зобов'язує ByteDance продати застосунок американській компанії протягом року, інакше йому загрожує національна заборона. У ByteDance заявили, що закон порушує Першу поправку, і пообіцяли подати до суду.

Гендиректор TikTok розраховує перемогти обмеження США: "Ми нікуди не підемо"24 квіт. 2024, 15:42 • 26483 перегляди

Колишній президент США Дональд Трамп, імовірний кандидат від Республіканської партії, тепер публічно виступає проти заборони TikTok після того, як, перебуваючи на посаді, видав указ, намагаючись заборонити додаток, якщо ByteDance не продасть його.

У Білого дому немає офіційного облікового запису TikTok, а Байден заборонив цей застосунок на більшості урядових пристроїв у грудні 2022 року. Проте передвиборчий штаб Байдена офіційно приєднався до TikTok у ніч перед Суперкубком цього року.

Прессекретарка Білого дому Карін Жан-П'єр заявила, що закон, підписаний Байденом, "не є забороною. Йдеться про нашу національну безпеку". Вона додала, що Білий дім не говорить, "що ми не хочемо, щоб американці використовували TikTok".

TikTok налічує 170 мільйонів користувачів у США, а дослідження, опубліковане в листопаді минулого року дослідницьким центром Pew, засвідчило, що близько третини дорослих американців у віці до 30 років регулярно отримують новини від TikTok порівняно з 14% усіх дорослих.

Згідно з опитуванням AP-NORC, проведеним у січні, дорослі віком до 30 років частіше, ніж дорослі жителі США загалом, виступають проти заборони на використання TikTok у США. Майже половина молодих людей віком від 18 до 29 років виступають проти, порівняно з 35% дорослого населення США.

Близько 2 з 10 дорослих американців заявили, що використовують TikTok хоча б один раз на день, зокрема 44% серед людей віком від 18 до 29 років. Серед молодих людей віком від 18 до 29 років 7% кажуть, що використовують TikTok "майже постійно", а ще 28% використовують його "кілька разів на день".

Priorities USA, провідний суперкомітет Демократичної партії, у цьому циклі витрачає близько 1 мільйона доларів на допомогу більш ніж 100 інфлюенсерам TikTok, які виробляють контент на підтримку Байдена напередодні виборів у листопаді, і розглядає ці зусилля як продовження традиційних організаційних і комунікаційних ініціатив.

Навіть якщо TikTok зрештою заборонять, більшість його інфлюенсерів перебувають на інших платформах, які можуть і далі використовувати їхній контент, особливо на YouTube і Instagram, сказала Даніель Баттерфілд, виконавчий директор Priorities USA.

Тим часом у Байдена погіршується становище серед молоді. За даними опитування AP-NORC, проведеного в березні, близько однієї третини дорослих віком до 30 років схвалюють те, як він справляється зі своєю роботою на посаді президента. Це різке зниження порівняно з приблизно двома третинами схвалення, коли він тільки вступив на посаду.

Флаерті, заступник керівника кампанії Байдена, сказав, що в певних випадках кампанія платила інфлюенсерам, наприклад, коли їхній контент використовували в рекламі, і що деякі творці контенту, які працюють із кампанією, висловили занепокоєння з приводу законодавства, яке примушує до продажу активів. Але він не вважає, що це матиме серйозний вплив на день виборів.

"Я думаю, що молоді виборці не голосуватимуть у TikTok, - сказав Флаерті. - Вони збираються голосувати з питань, які обговорюються в TikTok, але обговорюються і в інших місцях".

Грін, однак, сказав, що розчарування молодих виборців адміністрацією Байдена в інших галузях - особливо в тому, як вона поводиться стосовно війни між Ізраїлем і ХАМАС - у поєднанні із законодавством про продаж TikTok створило політичні проблеми для Байдена.

"Я не можу переоцінити те, як це посилює протести, - сказав він, - і невдоволення, яке вже є у людей".

У США схвалили потенційну заборону TikTok: ось що станеться далі24 квіт. 2024, 10:59 • 122974 перегляди