$45.38€50.34
Ексклюзив
08:31 • 4520 перегляди
Астропрогноз на 16–22 листопада 2026 року: Україна на порозі доленосних подій
08:06 • 9154 перегляди
Ті, хто працює в тіні: як агентура СБУ робить можливими найскладніші спецоперації
05:30 • 25982 перегляди
Україна має законне місце в НАТО, а путін насправді не хоче переговорів – Макрон
04:16 • 29686 перегляди
Обмеження Starshield в Україні тривають – російські дрони стало складніше перехоплювати біля фронту
03:16 • 21922 перегляди
ростовську область рф атакували безпілотники – вибухи пролунали біля авіазаводу в таганрозі та ТЕЦ у ростовіVideo
15 листопада, 02:38 • 18408 перегляди
Польща хоче отримати українські технології виявлення дронів в обмін на винищувачі МіГ-29
15 листопада, 01:55 • 19204 перегляди
У Києві до кінця лютого відкриють дві резервні переправи через Дніпро – скільки це коштуватиме
15 листопада, 01:16 • 15266 перегляди
Італія почала встановлювати на свої танки, які передавала ЗСУ, захист від дронів за прикладом України – що змінилося
15 листопада, 00:37 • 14895 перегляди
Трамп готує жорстку відповідь демократам у Конгресі – США загрожує масштабний конституційний конфлікт
14 листопада, 23:55 • 15177 перегляди
США готують прямі переговори росії з Європою щодо завершення війни в Україні – Кушнер розкрив наступні кроки Вашингтона

Інформаційне агентство «Українські Національні Новини».

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-05926

Ресурс призначений для осіб, які досягли 21-річного віку

Всі права захищені. © 2007 — 2026

Погода
+4°
1.9м/с
87%
762мм
Реклама

З 1 січня жоден громадянин України не буде отримувати менше ніж 3200 грн - В.Гройсман

Київ • УНН

 • 12267 перегляди

КИЇВ. 26 жовтня. УНН. Уряд ініціює підвищення з 1 січня 2017 року мінімальної зарплати з 1600 грн (станом на грудень 2016 р) до 3200 грн інформує департамент інформації та комунікації з громадськістю сектретаріату КМУ, передає УНН.

 

З 1 січня жоден громадянин України не буде отримувати менше ніж 3200 грн - В.Гройсман

“Ми забезпечимо в країні двократне збільшення мінімальної заробітної плати. Це означає, що з 1 січня жоден громадянин України не буде отримувати менше ніж 3200 грн. Уряд оновив споживчий кошик, який у 2017 році має дорівнювати 3200 грн. Таким чином, вперше за 25 років незалежності мінімальна заробітна плата громадян дорівнює реальному, фактичному і юридичному прожитковому мінімуму. Це абсолютно відповідає нашим можливостям і ми можемо це забезпечити з 1 січня 2017 року,” — сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

Уряд запропонував Верховній Раді розглянути три новації.

  • По-перше, одразу вдвічі підвищити мінімальну зарплату.
  • По-друге, встановити тарифний розряд єдиної тарифної сітки у розмірі 1600 грн.
  • По-третє, скасувати прив’язку розрахунку посадових окладів до мінімальної зарплати.

Зазначається, що підвищення мінімальної заробітної плати у разі схвалення урядової ініціативи Верховною Радою стосується всіх без виключення працюючих в Україні громадян. З 1 січня 2017 року жоден працівник, у тому числі у бюджетній сфері, не буде отримувати заробітну плату менше 3200 грн на місяць.

Як повідомляв УНН, система оплати праці в Україні потребує реформування.