В перуанському тендері український Ан-178 виграв у C-27 Spartan (США-Італія) і C-295 (Airbus).
Як повідомив Павло Букін, в тендері брало участь ДП ДГЗП "Спецтехноекспорт", що входить до складу держконцерну. У конкурсі, де оцінювалися експлуатаційні характеристики, терміни поставки, розширені гарантії, навчання персоналу, соціальні і виробничі преференції, Ан-178 випередив усіх конкурентів.
У держконцерні повідомляють, що Ан-178 є подальшим розвитком сімейства регіональних реактивних літаків Ан-148/Ан-158. Його висота польоту – 12 км, дальність – 5500 км, максимальна швидкість – 825 км/год. Літак має змінену форму фюзеляжу, рампу для навантаження і вивантаження габаритних вантажів і здатний перевозити до 18 тонн вантажу, в тому числі великовантажні морські контейнери. Літак може сідати і злітати з будь-яких аеродромів, зокрема й ґрунтових.
Літак виконав перший політ 7 травня 2015 року та перебуває в процесі сертифікації. У липні 2018 року ДК "Укроборонпром" представив Ан-178 на міжнародному авіакосмічному салоні Farnborough Airshow, де літак виконав демонстраційний політ.
Нагадаємо, ДП "Львівський бронетанковий завод" налагодило серійну модернізацію, завдяки якій вдалось значно розширити бойові можливості танку Т-64.