Після ажіотажу навколо популярних ляльок Labubu виробники іграшок активно впроваджують формат "сліпих коробок" до ключового святкового сезону. Ритейлери розширюють асортимент, очікуючи високий попит на недорогі та колекційні товари у таємничій упаковці. Про це повідомляє Reuters, передає УНН.
Деталі
Після стрімкого зростання популярності Labubu конкуренти представили власні варіанти іграшок у форматі "сліпих коробок". Walmart, Hasbro, Mattel та інші бренди запустили нові серії фігурок і карток у таємничих упаковках. Ритейлери, зокрема Target, збільшили вибір таких товарів, додавши нові бренди.
Цього року він більший, і він стає все більшим
За її словами, покупці часто купують багато одиниць, намагаючись зібрати всю колекцію. Натомість, Labubu стало важко знайти: іграшки розкуповують за хвилини, а на вторинних майданчиках вони з’являються за високими цінами. Попри це, більшість "сліпих коробок" залишаються доступними, що робить їх популярними подарунками.
За даними Circana, колекційні предмети стали однією з основних причин зростання іграшкового ринку за дев’ять місяців року. Проте загальні продажі іграшок у святковий сезон можуть знизитися до 2,5%.
Попит на "сліпі коробки" підтримує продажі спеціалізованих магазинів, таких як Miniso, Ohku та Showcase. Ритейлери очікують, що цей формат стане однією з головних категорій продажів у сезон, а для деяких компаній це Різдво може стати рекордним.
Нагадаємо
Експерти виявили у підроблених ляльках Labubu небезпечну речовину діетилгексилфталат (DEHP), що може призвести до безпліддя та порушень розвитку у дітей. У п'яти з семи протестованих іграшок рівень токсину перевищував допустиму норму у 250 разів.
