TikTok не виявив дезінформацію про вибори в ЄС. Про це повідомляє Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки SPRAVDI, передає УНН.
Деталі
Правозахисна організація Global Witness створила 16 рекламних оголошень з дезінформацією про вибори до Європарламенту, але соцмережа TikTok не змогла виявити їхню неправдиву інформацію.
Оголошення надихали на голосування через Інтернет та смс-повідомлення, містивши помилкові дані про виборців.
Попри те, що реклама порушувала політику TikTok, всі 16 оголошень були схвалені через помилку модератора. У той час як інші соцмережі відхилили або частково відхилили ці рекламні матеріали, відтак, соцмережа X відхилила всі 16 рекламних оголошень з дезінформацією, а YouTube – 14.