Деталі
В основі логотипу турніру лежать прапори і кольори 55 національних асоціацій УЄФА, об’єднані в різних комбінаціях в формі даху “Олімпіаштадіон”. У центрі емблеми розташований знаменитий трофей Анрі Делоне, а 24 кольорові смуги навколо нього символізують 24 учасників фінальної стадії ЄВРО.
Логотип просуває ідею ЄВРО, відкритого для всіх і заохочує різноманіття. Футбол — область, де кожен повинен відчувати себе як вдома, і запуск логотипу став першим кроком на шляху до облаштування цього будинку на ЄВРО-2024 в Німеччині.
Цитата
“ЄВРО-2024 буде чемпіонатом для всіх. З нетерпінням чекаємо можливості прийняти у себе в Німеччині вболівальників з усієї Європи та з усього світу влітку 2024 року, аби організувати справжнє футбольне свято. Логотип і бренд турніру ідеально відображають це послання”, — заявив директор ЄВРО-2024 Філіп Лам.
Що передувало цьому
Двоє гравців основного складу “Динамо” продовжили контракти з клубом.