nash-produkt-hotova-yizha-v-mkhp-podilylysia-podrobytsiamy-rozvytku-kulinarnoho-biznesu-na-tsei-rik

Наш продукт - готова їжа: в МХП поділилися подробицями розвитку кулінарного бізнесу на цей рік

 • 26445 переглядiв

Директорка напряму "Кулінарний бізнес" компанії МХП Евеліна Міцкевич взяла участь у конференції Forbes AgriFood. У своєму виступі вона розповіла про досягнення компанії щодо трансформації із сировинної у кулінарну за 2023 рік, і поділилася планами на поточний, передає УНН.

Деталі

За період трансформації у кулінарну компанія МХП чітко визначилася для себе із пріоритетами, каже Міцкевич. 

"Ми розуміємо, що продуктом нашого кулінарного бізнесу буде готова їжа, у форматі ready to eat або to cook, який є продуктом для кінцевого споживача і полегшує щоденну рутину в плані готування: дозволяє інвестувати час у щось інше. А також індустріальні напівфабрикати високого ступеня готовності та продукт ready to cook - для бізнесів у сфері HoReCa, щоб масштабувати їх діяльність та знаходити нові ніші", - уточнила вона. 

Лише впродовж 2023 року компанія МХП не лише побудувала нові виробничі майданчики, а й досягла обсягу виробництва у 2 тис. тонни на рік, каже Евеліна Міцкевич. І додає, що компанія планує збільшувати це виробництво в 2024 році в 2,5 рази. 

"Ми відкриваємо майданчики не тільки в Києві, а й по Україні, щоб бути ближчими до нашого споживача. І це не тільки виробничі потужності, також ми розвиваємо власний ритейл, заклади смачного і безпечного фастфуду. Ще працюємо у напрямку продуктів харчування – це вагова кулінарія, рішення для HoReCa, це заморожена піца, яка стала новим продуктом для українського ринку", – підкреслила вона.

Довідка

МХП – міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних продуктів харчування, що покращують життя споживачів. Розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема "Наша Ряба", "Апетитна", "Легко!", "Бащинський", Skott Smeat, LaStrava, РябChick та інші. Спільно з партнерами компанія відкрила по всій Україні 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів "Мʼясомаркет", заклади смачного безпечного фастфуду Döner Маркет, магазини "Їжа Свіжа", "Наша Ряба".

Популярні

Новини по темі

Proof of Work: що лежить в основі криптовалют

 • 250813 переглядiв