Цитата
“Дочірня компанія Google Jigsaw наступного тижня розпочне кампанію із протидії дезінформації про українських біженців у Польщі, Словаччині та Чехії, ґрунтуючись на дослідженні психологів з двох британських університетів”, - йдеться в повідомленні.
У співпраці із Jigsaw психологи з університетів Кембриджа та Брістоля створили 90-секундні ролики, призначені для “щеплення” людей проти шкідливого контенту у соціальних мережах.
“Відео, які демонструватимуться у рекламних блоках на власній платформі Google YouTube, а також у Twitter, TikTok і Facebook, покликані допомогти людям виявляти емоційні маніпуляції та цапів відбувайлів у заголовках новин”, - пише видання.
Мета кампанії - “вибудувати стійкість до антиміграційних наративів у партнерстві із місцевими недержавними організаціями, науковцями, експертами у галузі дезінформації”.
Як очікується, інформаційна кампанія триватиме один місяць.
Нагадаємо
Google випустив дудл, присвячений Дню Незалежності України. Його автором стала харківська художниця Ольга Штонда.