“Членам групи були представлені докладні оцінки і вони брали участь в обговоренні питань, що стосуються розробки, сертифікації, регулювання, правильної експлуатації, підготовки персоналу для літаків Boeing 737 MAX, — наголошується в повідомленні ФАУ. — Протягом наступних кількох місяців члени групи детально вивчать прийнятий в ФАУ порядок сертифікації автоматичної системи контролю за польотом літака. Кожен з учасників групи зможе викласти ФАУ свою думку щодо порядку сертифікації та рекомендації щодо поліпшення цього процесу”.
Головою цієї групи JATR (Joint Authorities Technical Review) став колишній керівник американського Національного управління з безпеки на транспорті Крістофер Харт.
Як відзначило інформаційне агентство Bloomberg, засідання колективу експертів з Австралії, Бразилії, Канади, КНР, Японії, Індонезії, Сінгапуру, ОАЕ і Євросоюзу, які проходили протягом останнього тижня в Сіетлі (штат Вашингтон), — лише один з декількох форумів для обговорення проблем літаків Boeing 737 MAX.
Нагадуємо, Boeing скоротила прибуток на 21% на фоні кризи з 737 MAX.