The Wall Street Journal: чому пандемія COVID-19 збільшила попит на дорогий і міцний алкоголь

The Wall Street Journal: чому пандемія COVID-19 збільшила попит на дорогий і міцний алкоголь

Київ  •  УНН

 • 15177 перегляди

КИЇВ. 2 лютого. УНН. Під час пандемії COVID-19 американці стали витрачати більше грошей на дорожчий алкоголь. Тому виробники спиртних напоїв зараз демонструють найвищі продажі за 40 років, незважаючи на повсюдне закриття барів. Про це пише видання The Wall Street Journal, повідомляє УНН.

Деталі

Так, за даними великих алкогольних виробників, американці, які зараз не можуть витрачати гроші на концерти, подорожі та перегляд спортивних передач, замість цього стали купувати елітні спиртні напої і пити їх вдома. За даними торгової ради Distilled Spirits Council (DISCUS), торік виручка американських виробників спиртних напоїв виросла на 7,7% — до 31,2 млрд доларів. Ці цифри свідчать про найшвидше зростання і найбільший рівень продажів за 40 років.

“Поведінка споживачів змінилося частково в результаті деяких речей, які вони не можуть робити в тій же мірі. Вони витрачають більше грошей на їжу і напої. Вони зацікавлені в тому, щоб лікувати себе”, - вважає фінансовий директор Diageo PLC, що виробляє віскі Johnnie Walker, Кетрін Мікеллс.

Згідно з DISCUS, міцні спиртні напої вартістю понад 40 доларів за 750 мілілітрів становлять 40% зростання алкогольної промисловості США в минулому році в порівнянні з 34% у 2019 році.

За словами Мікеллс, збільшені продажі дорогої текіли вартістю 50 доларів за 750 мілілітрів пояснюються переходом американців на домашнє вживання текіловмісних коктейлів.

На відміну від Європи та інших частин світу, американці вже давно п’ють більше вдома. Навіть до пандемії чотири з п’яти алкогольних напоїв у США купувалися в винних магазинах, супермаркетах, а не в барах і ресторанах. З початком пандемії COVID-19 така тенденція тільки посилилася.

Доповнення

Нагадаємо, експерти українського алкогольного бренду Prime поділилися простими трюками, які перетворять буквально кожного в професійного домашнього бармена. Так, необхідно завжди мати під рукою класичний набір коктейльних компонентів, звертати увагу на правильне використання льоду і вибір склянки, а також уникати непомірності в прикрашанні напою.

Відзначимо, що в світі спостерігається високий попит на українську горілку, що впливає на збільшення обсягів її експорту.

Раніше УНН писав, що в ТОП-5 надійних виробників якісної українських горілки входять такі лікеро-горілчані компанії, як: “Баядера — Груп” (ТМ “Хлібний дар”), “Глобал Спірітс” (УДК) (ТМ “Хортиця”), “ЛВН Лімітед” (ТМ “Немірофф”), ЛГЗ “Prime” (ТМ “Prime”, “Др.Житник”) і ТОВ “Атлантіс” (ТМ “Грін Дей”).