Електротранспорту у Києві стає менше і працює він без розрахунків — експерт звинуватив мерію

Електротранспорту у Києві стає менше і працює він без розрахунків — експерт звинуватив мерію

Київ  •  УНН

 • 14767 перегляди

КИЇВ. 28 вересня. УНН. У Києві склалася така ситуація, що місто не виконує закон про електротранспорт. КМДА так і не перейшла на прямі контракти з “Київпастрансом” щодо оплати кілометражу чи то тролейбусів, чи то трамваїв. Про це у коментарі УНН розповів експерт з питань транспорту Олександр Рак.

"Із січня цього року (або навіть раніше) місто повинно було закуповувати послуги електротранспорту – тобто платити за конкретний кілометраж, щоб проїхав тролейбус чи трамвай. Місто Київ цього не зробило до сих пір, воно не перейшло на прямі контракти з "Київпастрансом". Воно просто дотує "Київпастранс" з бюджету, і там немає ніякого розрахунку", - пояснив він.

За словами Рака, проблема у Києві, полягає, зокрема, у тому, що з року в рік кількість громадського транспорту у столиці не збільшується.

"За останні 5 років кількість одиниць громадського транспорту, який виходить на лінії - вона не збільшилася в принципі. Вона навіть зменшилася на 5-10%. Хоча місто закуповує нові тролейбуси, трамваї, але кількість не зростає. Тролейбуси, які були старі – їх ставлять під паркан, і запускають нові. Цим має керувати департамент транспортної інфраструктури, він є замовником на маршрутах загального користування. Він має сказати: "Київпастранс", у вас тут має вийти 10 тролейбусів. "Київпастранс" за кошти міста, умовно, закупив до своїх 350 ще 20, - і кажуть, тепер робіть на цьому маршруті не 10, а 12, не 12, а 15. Цього не відбувається, а тому, власне, "Київпастранс" просто ставить старі тролейбуси під паркан, потім їх розбирає на запчастини для інших тролейбусів, і кількість машин не збільшується, людей – зростає, і люди пересідають на особистий - не екологічний транспорт", - пояснив експерт.

Нагадаємо, нещодавно сталася конфліктна ситуація між мером Києва Віталієм Кличком та естонським сервісом таксі Bolt, який вирішив запустити у столиці електросамокати. Наразі скандал нібито вичерпано, хоча не вирішувався він ще з кінця минулого року.

Також нагадаємо, на початку вересня ВРУ проголосувала за законопроект про роботу електротранспорту у першому читанні. І депутат Ірина Верещук запросила користувачів такого транспорту спільно готувати документ до другого читання.

"Закон прийнято у першому читанні. Тому закликаю ентузіастів електротранспорту вивчити його та внести пропозиції перед другим читанням, щоб "зелений" транспорт розвивався без перешкод з боку чиновників, як це нещодавно відбувалось у столиці", - сказала вона.