WOG та “Укрзалізниця” дійшли компромісу щодо поставок дизпалива
Київ • УНН
КИЇВ. 1 лютого. УНН. ПАТ “Укрзалізниця” і ТОВ “Вог Аеро Джет” в рамках додаткових угод від 25 січня знайшли компроміс щодо поставки дизельного пального за контрактами. Так, компанії дійшли згоди скоротили обсяг партій ДП з 65 тис. тонн до 59 тис. тонн, зберігши загальну вартість контрактів практично без змін. Про це йдеться на порталі публічних закупівель ProZorro, передає УНН.
Так, обсяг поставки ДП по одному з контрактів зменшений з 25 тис. тонн до 22,731 тис. тонн, а загальна вартість партії залишилася колишньою — 515,166 млн гривень.
Таким чином, в рамках цього контракту, ціна однієї тонни палива зросла приблизно на 10%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Система ProZorro допускає перегляд цін на паливо в рамках тендерного договору
У рамках другого контракту обсяг поставки ДП скорочено з 10 тис. тонн до 9,093 тис. тонн, а загальна вартість партії зменшилася — з 206 млн 866,8 тис.грн до 206 млн 866,787 тис. грн.
“Навіть після перегляду умов контракту на закупівлю дизельного пального для залізничної галузі, його вартість залишається меншою за нижній рівень оптових цін на ринку нафтопродуктів України”, — наголосили залізничники.
“Укрзалізниця” також повідомила, що корегування вартості закупівлі до 10% передбачено ч.4 п.2 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Підстава для такого кроку — висновок експертної організації, наприклад, такої як ДП “Держзовнішінформ”.
Також нагадаємо, за словами експерта Л.Косянчука, на тендерному ринку пального ціни сьогодні фіксувати дуже складно, адже вони залежать від багатьох факторів і досить оперативно здатні змінюватися. Саме тому, у діючому тендерному законодавстві країни передбачений сьогодні такий пункт — як зміна ціни за згодою сторін.
Експерт переконаний, що провідні і відомі оператори пального, такі як WOG, ОККО, Амік, не можуть і не будуть займатися корупцією під час тендерних закупівель.
“У них (провідні оператори ринку пального — ред.) немає навіть можливості займатися корупційними схемами і воно їм не потрібно, бо це надзвичайно потужні компанії. Тому такі компанії як WOG, ОККО, Амік — вони навіть не можуть і не будуть займатися корупційними схемами. Вся решта, — то може бути. Тому шукати темну кішку в темній кімнаті — це не доречно.
І абсолютно правильно у WOG кажуть, що коли тендер був виграний у минулому році, а на сьогоднішній день наша ВР чомусь, по — перше ліквідувала диференційну ставку акцизного податку в залежності від якості, — тому коригування ціни, з моєї точки зору, це якраз свідчить про відсутність корупційної складової”, — пояснив він.