Якщо по графіку світло має бути, а його не увімкнули: у Держенергонагляді розповіли, що робити

Якщо по графіку світло має бути, а його не увімкнули: у Держенергонагляді розповіли, що робити

Київ  •  УНН

 • 18340 перегляди

Read in English

Якщо споживач бачить у графіку, що у нього має бути електроенергія, але її не ввімкнули, він повинен повідомити про це свого оператора системи розподілу, щоб з'ясувати причину, заявив голова Державної інспекції з енергетичного нагляду України Руслан Слободян.

Якщо споживач бачить у графіку, що у нього має бути електроенергія, але її не ввімкнули, він повинен повідомити про це свого оператора системи розподілу, щоб з'ясувати причину. Про це розповів голова Державної інспекції енергетичного нагляду України Руслан Слободян в ефірі телемарафону у середу, передає УНН.

Деталі

"Так, обов’язково. Якщо споживач бачить по графіку, що в нього обов’язково має бути світло в ці години, що це навіть не "сіра зона", а світла в нього немає, обов’язково треба повідомити свого оператора систем розподілу про те, що, можливо, якась аварійна ситуація, можливо, не спрацювала автоматика. Тут уже оператор системи розподілу має сам вияснити причину, що трапилося. З практики скажу, що після того, навіть якщо трапилося хибне неспрацювання, неввімкнення споживача, то оператори систем розподілу враховують це при наступних вимкненнях і тоді вже при наступних "сірих зонах" такого споживача можуть певний час не турбувати, а за рахунок інших черг цю ситуацію вирівнюють", - сказав Слободян.

Нагадаємо

Голова Державної інспекції енергетичного нагляду України Руслан Слободян пояснив, що застосування двох черг відключень електроенергії означає, що у споживача протягом доби може не бути електроенергії орієнтовно 8 годин, а три черги - близько 12 годин.