Ворог запустив нову інформаційно-психологічну операцію, видавши себе за українське медіа
Київ • УНН
КИЇВ. 18 березня. УНН. У Центрі стратегічних комунікацій повідомили, що росіяни запустили нову ІПСО, прикрившись клоном українського медіа, передає УНН.
Цитата
"Центр стратегічних комунікацій зафіксував у Facebook нову інформаційно-психологічну операцію ворога. Цього разу росіяни запустили у промо текст про буцімто «французький мультик», який ображає Україну. І навіть запропонували українцям підписати петицію про заборону творіння. Звісно ж для цього потрібно було перейти за посиланням, яке ворог додав до тексту. Ворог створив клон «РБК-Україна», щоб розганяти «зраду» про індексацію пенсій", - йдеться у повідомленні.
Деталі
У ЦСК зазначили, що коли людина переходить за посиланням, яке залишив ворог, вона потрапляє "не на петицію, а на клон українського медіа".
"Перейшовши за посиланням, читач потрапляє не на петицію, а на клон українського медіа. Вороги досить ретельно скопіювали його дизайн і взяли схоже доменне ім’я – rbk.media. Справжнє доменне ім’я українського медіа – rbc.ua. Відмінності досить суттєві, але читач міг би цього не помітити", - зазначили у Центрі.
Також повідомляється, що при переході за посиланням з'являється текст з "купою "зрадних" штампів".
"При переході за посиланням читач бачить статтю з промовистою назвою «Разом з народом чи окремо?». Текст складається з купи «зрадних» штампів, а головною метою є посіяти в голові читача дві думки: остання індексація українських пенсій – символічна, а діюча влада живе у відриві від народу", - зазначили у ЦСК.
"російські пропагандисти обрали таку тему, розраховуючи посіяти «зраду» серед однієї з найбільш вразливих категорій населення – літніх людей", - розповіли у Центрі стратегічних комунікацій.
Доповнення
При цьому рекламну кампанію запустили з пустої сторінки у Facebook під назвою Windsankirs.
За інформацією Центра стратегічних комунікацій, кампанія була запущена 17 березня. А дата реєстрації несправжнього «РБК» – 21 лютого 2023 року.