В Україні планують створити електронний кабінет для тваринників

В Україні планують створити електронний кабінет для тваринників

Київ  •  УНН

15 листопада 2019, 13:09 • 14111 перегляди

КИЇВ. 15 листопада. УНН. В Україні в наступному році планують створити електронний кабінет для юридичного сектору суб’єктів господарювання, які займаються тваринництвом. Про це під час пресконференції повідомила т.в.о голови Держпродспоживслужби Ольга Шевченко, передає кореспондент УНН.

“Питання стосовно електронних кабінетів. Створена ідея в тому, щоб функціонування всіх документів зводилося в одну систему, для того, щоб спростити питання проходження самої процедури видачі документів. Якщо сам суб’єкт господарювання зможе сам заповнювати інформаційні сторінки, наприклад, документи на експорт, на внутрішні документи — це зменшить час заповнення відповідних граф інспекторами Держпродспоживслужби”, — розповіла Шевченко.

Також вона зазначила, що створення електронних кабінетів пришвидшить обробку документів.

“По планах в 2020 році створення персональних кабінетів власників тварин, персональних кабінетів суб’єктів господарювання. Поки ми говоримо про юридичний сектор, поки не про фізичний сектор. Будь-який суб’єкт господарювання буде мати доступ до всієї інформації, до всіх баз даних в одному місці. Для прозорості, для аналізу своєї роботи, а також для пришвидшення та економії своїх коштів. Адже доцільно сформувати одну заявочку в одному кабінеті і відправити, щоб лікар ветеринарної медицини у відповідному органі вже знав, що такі вантажі планують відправлятися. Це дасть можливість набагато швидше і якісніше обробляти всі ветеринарні документи”, — сказав директор Державного підприємства “Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин” Ігор Клименок.

Також директор зазначив, що в персональний кабінет буде стікатися інформація зі всіх джерел, які є, та будуть створені в майбутньому. Це інформація з Єдиного державного реєстру тварин, Єдиного державного реєстру ветеринарних документів, інспекційної системи і ветконтролю.

"Вони будуть об’єднуватись в одну інформаційну систему, де суб’єкт господарювання може спокійно аналізувати дані, готувати запити. Відмови в видачі ветеринарних документів зведуться до нуля. Тому що при формуванні заявки система буде попереджати про необхідні документи, які мають бути в суб’єкта господарювання, щоб отримати дозвільний документ. Тобто, попередню версію дозвільного документу він зможе сформувати в себе в електронному кабінеті сам. І якщо є якісь помилки, він може виправити їх, не їздячи два-три рази до державного інспектора", — додав Клименок.

Нагадаємо, Міністерство цифрової трансформації одночасно працює над запуском 90 проектів у сфері діджиталізації.