$45.38€50.34
16:34 • 4644 перегляди
Естонія з 1 грудня закриє всі пункти пропуску на кордоні з росієюVideo
15:42 • 16026 перегляди
Україну накриють дощі та мокрий сніг, а потім прийде потепління - синоптики дали прогноз на початок тижня
15:24 • 18291 перегляди
Принц Гаррі неочікувано прибув до Львова і підтримав українських ветеранів на Іграх НескоренихPhoto
15:15 • 15364 перегляди
Невідомі дрони пошкодили три кораблі в Чорному морі поблизу румунського судноплавного каналу
14:36 • 28303 перегляди
Обмеження роботи Starshield в Україні: SpaceX назвала причину
14:25 • 17648 перегляди
Поромні й понтонні переправи не замінять мости Києва - радник Зеленського "Флеш"
13:19 • 13912 перегляди
Через російську атаку частина Запорізької та Дніпропетровської областей залишилася без світла
11:03 • 22396 перегляди
Ізраїль попередив США про можливу змову Ірану з метою вбивства Трампа
Ексклюзив
15 листопада, 08:31 • 31088 перегляди
Астропрогноз на 16–22 листопада 2026 року: Україна на порозі доленосних подій
15 листопада, 08:06 • 41442 перегляди
Ті, хто працює в тіні: як агентура СБУ робить можливими найскладніші спецоперації

Інформаційне агентство «Українські Національні Новини».

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-05926

Ресурс призначений для осіб, які досягли 21-річного віку

Всі права захищені. © 2007 — 2026

Погода
+3°
2м/с
68%
761мм
Реклама

Уряд пропонує встановити прожитковий мінімум на наступний рік у розмірі 2189 гривень

Київ • УНН

 • 20430 перегляди

КИЇВ. 14 вересня. УНН. Проектом Державного бюджету на 2021 рік пропонується встановити прожитковий мінімум з 1 січня на рівні 2189 грн. Про це УНН повідомляє з посиланням на законопроект.

Уряд пропонує встановити прожитковий мінімум на наступний рік у розмірі 2189 гривень

З 1 липня прожитковий мінімум на одну особу становитиме 2294 грн, а з 1 грудня – 2393 грн. У розрізі основних демографічних груп уряд пропонує наступні показники:

дітям віком до 6 років: з 1 січня – 1921 грн, з 1 липня – 2013 грн, з 1 грудня – 2100 грн;

дітям віком від 6 до 18 років: з 1 січня – 2395 грн, з 1 липня – 2510 грн, з 1 грудня – 2618 грн;

працездатним особам: з 1 січня – 2270 грн, з 1 липня – 2379 грн, з 1 грудня – 2481 грн;

особам, які втратили працездатність: з 1 січня – 1769 грн, з 1 липня – 1854 грн, з 1 грудня – 1934 грн.

Раніше Мінфін заявив про можливість збільшення мінімалки до 6,5 тис. грн.