Українці готові витрачати гроші на великі покупки – дослідження
Київ • УНН
КИЇВ. 28 грудня. УНН. В Україні збільшився індекс доцільності великих покупок. Про це свідчать дані дослідження споживчих настроїв в Україні GfK Ukraine, передає УНН.
"Індекс доцільності великих покупок (Х5) збільшився на 2,6 п. та встановився на позначці 67,9", – йдеться в повідомленні.
Також, за результатами дослідження, індекс поточного особистого матеріального становища зріс на 1,4 п. у порівнянні з показниками жовтня 2018 року та склав 48.
Індекс споживчих настроїв в Україні визначають на підставі вибіркового обстеження домашніх господарств країни. Під час дослідження опитують 1000 осіб віком від 16 років. Вибірка репрезентативна за статтю та віком, враховує міське та сільське населення й величину населеного пункту. Опитування не проводилось в Криму та на території окупованих частин Донецької та Луганської областей. Статистичне відхилення не перевищує 3,2%.
Нагадаємо, індекс споживчих настроїв в Україні зріс.