“Приватбанк” відновив роботу онлайн-банкінгу

“Приватбанк” відновив роботу онлайн-банкінгу

Київ  •  УНН

 • 9797 перегляди

КИЇВ. 9 червня. УНН. Збій в базі даних користувачів “Приватбанку” ліквідовано, безпека рахунків клієнтів банку в результаті інциденту не постраждала, про це УНН повідомили у прес-службі “Приватбанку”.

“Приват24 працює в звичному режимі. До речі, випадок переадресації СМС повідомлень ніяким чином не вплинув на безпеку рахунків в Приват24”, — повідомили у прес-службі.

Нагадаємо, у “Приватбанку” стався збій в базі даних користувачів, через що на мобільні телефони клієнтів перестали приходити коди верифікації, необхідні для підтвердження оплати онлайн-покупок.