$45.38↑0.06€50.34↓0.14
01:55 • 1320 перегляди
Україна нарощує виробництво та застосування ракет "Нептун" – кількість ударів по росії суттєво зросла
01:35 • 3066 перегляди
У США відновили авіасполучення після масштабного збою – тисячі рейсів скасували та затримали
01:16 • 3638 перегляди
ЗСУ вперше з 2023 року звільнили на Донеччині більше територій, ніж втратили за місяць – моніториPhoto
00:37 • 5656 перегляди
путін вимагає скорочення НАТО як умову переговорів зі США щодо України – Bloomberg
23:55 • 10038 перегляди
Польща призупинила фінансування закупівель американської зброї для України – Туск пояснив причину
23:16 • 12326 перегляди
Німеччина виділить Україні ще 200 млн євро на зиму – на що спрямують допомогу
22:55 • 13788 перегляди
Трамп 19 листопада зустрінеться з путіним і Сі Цзіньпіном у Китаї – серед тем переговорів може бути Україна
22:29 • 15691 перегляди
Після зупинки вильотів літаків у США повідомили про масштабні збої Інтернету – влада прокоментувала загрозу терактуVideo
21:55 • 16378 перегляди
путін живе в іншій реальності: Зеленський розповів, як росіяни намагаються обманути США щодо ситуації на фронті
21:10 • 42118 перегляди
У США назвали причину зупинки вильотів літаків по всій країні – що сталосяPhoto

Інформаційне агентство «Українські Національні Новини».

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-05926

Ресурс призначений для осіб, які досягли 21-річного віку

Всі права захищені. © 2007 — 2026

Погода
+4°
5м/с
78%
747мм
Реклама

Посадовий оклад працівника 1-го розряду ЄТС з січня становитиме 1600 грн

Київ • УНН

 • 12380 перегляди

КИЇВ. 28 грудня. УНН. Кабінет міністрів ухвалив постанову “Про оплату праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери”. Відповідне рішення прийнято на сьогоднішньому засіданні Кабінету міністрів, повідомляє прес-служба Міністерства соціальної політики, передає УНН.

Посадовий оклад працівника 1-го розряду ЄТС з січня становитиме 1600 грн

"Отже, відповідно до рішення уряду, з 1 січня 2017 року посадові оклади (тарифні ставки) розраховуються, виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1 тарифного розряду ЄТС, встановленого у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року. Як відомо, з 1 січня 2017 року — це 1600 гривень", - йдеться у повідомленні.

При цьому уряд доручив керівникам установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери забезпечити в межах фонду оплати праці диференціацію заробітної плати працівників, які отримують заробітну плату на рівні мінімальної заробітної плати. Це має бути зроблено за рахунок встановлення доплат, надбавок та премій для працівників.

"Реалізація проекту акта буде здійснена в межах видатків, передбачених на оплату праці працівників бюджетних установ, закладів та організацій у 2017 році",- повідомили у прес-службі.

Ця постанова була підготовлена у зв’язку зі змінами до законодавства щодо формування з 1 січня 2017 року схеми посадових окладів працівників установ, закладів та організацій, що фінансуються з бюджету.