Платформа i am u are розпочинає свою діяльність

Платформа i am u are розпочинає свою діяльність

Київ  •  УНН

 • 584529 перегляди

КИЇВ. 23 березня. УНН. i am u are – проєкт, створений задля репрезентації сучасної України та її креативної економіки. Перший захід від i am u are пройде у Нью-Йорку з 24 по 26 березня 2023 року. Компанія WePlay Esports є офіційним партнером проєкту, передає УНН.

Деталі

В умовах воєнного часу однією з важливих складових допомоги Україні є підтримка представників українського бізнесу, поширення інформації про їхню діяльність та підвищення інвестиційної привабливості. Проєкт i am u are був створений для репрезентації креативного та технологічного секторів економіки України серед американського ком’юніті та представників міжнародного бізнесу.

Перший захід від i am u are пройде з 24 по 26 березня у Нью-Йорку (Skylight at Essex Crossing). У рамках івенту пройде виставка та презентація понад 150 компаній та стартапів українського походження, що працюють у сферах моди, технологій та культури.

WePlay Esports, українська контент-продакшн компанія, стала офіційним партнером проєкту.

Анна Пагава, засновниця GOGŌLA Agency: «З самого початку війни, моєю мрією було зробити захід, який відповідатиме рівню сучасної України та презентуватиме її креативну економіку. Іноземна аудиторія часто з подивом для себе виявляє, що, Україна — не тільки країна з глибоким історичним корінням, але й прогресивна та сучасна держава, яка має неймовірні технологічні, фешн та лайфстайл бренди. Це те, що ми хотіли б підкреслити, і причина, чому я ініціювала створення цього проєкту».

«WePlay Esports завжди займала впевнену проукраїнську позицію та підтримувала ідеї та проєкти, які голосно заявляли про Україну та формували її імідж на світовому рівні. Особливо сьогодні важливо, щоб голос про Україну, її різноманітну культуру та неймовірні таланти було чутно в усьому світі – це переконання, яке лежить в основі нашої співпраці з i am u are. Пишаємось тим, що ми українці, і раді бути причетними до проєктів, які допомагають українцям розвиватися», – коментує Ірина Чугай, Chief Marketing Officer WePlay Esports.

«Протягом шести місяців ми спілкуємося з представниками українського бізнесу і бачимо, наскільки вони невпинні та незламні. Саме тому ми хочемо познайомити світ із нашими кейсами — сильними компаніями, талановитими митцями, а також представниками культури», – доповнює Христина Скрипка.

Організатори заходу: Анна Пагава та комунікаційна агенція GOGŌLA, а також Христина Скрипка, експертка у сфері гостинності. Партнери: GOGŌLA Agency, UNITED 24, Razom for Ukraine, MEEST, Nova Poshta Global, BANDA Agency, Donut, Український музей у Нью-Йорку, NYC EVENT PRO та Skylight at Essex Crossing.