Новий дизайн горілчаного бренду Medoff створили британські дизайнери

Новий дизайн горілчаного бренду Medoff створили британські дизайнери

Київ  •  УНН

 • 11299 перегляди

КИЇВ. 21 квітня. УНН. Британські фахівці створили новий дизайн горілки Medoff. Мета оновленого проектування – максимальний захист від підробок, передає УНН з посиланням на Medoff.

Так, рівень захисту нового дизайну горілки Medoff забезпечує велика кількість надскладних дрібних елементів на етикетці і пляшці, а також унікальний ковпачок.

"Після відкриття з'являється захисне кільце і червоний герб Medoff, які не можна заховати. Таким чином, в разі повторного наповнення пляшки продати її під виглядом оригінального продукту вже неможливо", - пояснили у Medoff.

Водночас, логотип Medoff творено спеціальною технологією touch soft. Об'ємність його зображення, як і всіх інших написів на етикетці, можна відчути на дотик.

Додатковий захист горілчаного напою від підробки забезпечує спеціальна технологія нанесення водяного знаку у вигляді фірмового герба бренду.

Додамо, що на нижній частині етикетки розміщені медалі міжнародних конкурсів, які горілчаний бренд Medoff завоював за останні кілька років.