Названо країни - найбільші споживачі французького коньяку

Названо країни - найбільші споживачі французького коньяку

Київ  •  УНН

 • 10893 перегляди

КИЇВ. 5 лютого. УНН. Обсяги експорту французького коньяку зростають п’ятий рік поспіль, передає УНН з посиланням на bkwine.com.

Повідомляється, що за рік Франція поставила на зовнішні ринки 205 млн пляшок коньяку. Найбільшим імпортером французького коньяку є США. На другому місці Сінгапур, на третьому — Китай.

“Коньяк становить майже чверть від загальної вартості експорту французьких вин і спиртних напоїв”, — йдеться в повідомленні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці віддають перевагу коньяку вітчизняного виробництва

Центром виробництва коньяку у Франції є місто Коньяк — головне місто департаменту Шаранта, де станом на початок 2019 року налічувалося 78 тис. га виноградників. Там вирощують відомий сорт білого винограду, з якого французи виготовляють коньяк — “юньї блан”. Це — повільно дозріваючий сорт з високою кислотністю, високою врожайністю і стійкістю до хвороб. Крім “юньї блан”, в господарствах департаменту Шаранте, в меншій мірі, вирощують і використовують у виробництві коньяку сорти “біт бланш”, “коломбар” і “монтіль”.

“Вони дають більш ароматні і багаті в смаку спирти, ніж „юньї блан“, але дуже складні у вирощуванні”, — інформує портал.

Відзначимо, що за даними Pro-Consulting, коньяк в Україні досяг статусу найбільшої категорії на ринку міцного алкоголю ще два роки тому, отримавши частку в 57%.

“Сьогодні ринок українського коньяку зберігає високий потенціал для зростання, який він продемонстрував в 2018 році, збільшившись в обсязі відразу на 89,7%”, — свідчать дані аналітиків компанії.

Нагадаємо, як писав УНН, за підсумками ІІІ кварталу 2019 року в топ-5 найбільш впізнаваних вітчизняних брендів напою увійшли:

  • “Коктебель” (+ 3%),
  • “Шустов” (-3%),
  • “Грінвіч” (0%),
  • “Жан-Жак” (+ 5%),
  • “Таврія” (-2%).
  • У той же час, п’ятірка найбільш споживаних брендів українського коньяку виглядає наступним чином:

  • “Шустов” (-2%),
  • “Коктебель” (+ 25%),
  • “Таврія” (+ 13%),
  • “Ужгородський” (-7%),
  • “Шабо” (+ 4%).
  • Дані надані компанією TNS Ukraine за підсумками соціологічного дослідження.