Молоко, шоколад і алкоголь: названі ТОП-10 продуктів, які обирають споживачі за “українське походження”

Молоко, шоколад і алкоголь: названі ТОП-10 продуктів, які обирають споживачі за “українське походження”

Київ  •  УНН

 • 25275 перегляди

КИЇВ. 3 вересня. УНН. Нове глобальне дослідження Nielsen споживчих переваг щодо походження бренду The Nielsen Global Brand-Origin Report за підсумками 2017 року показує, як вітчизняний споживач робить свій вибір в продуктах харчування і непродовольчих товарах залежно від того, де зроблена продукція. Про це повідомляє аналітична компанія Nielsen, передає УНН.

Тож у ТОП-3 категорій товарів повсякденного попиту, в яких українські споживачі переважно обирають вітчизняних виробників, входить молочна продукція (88% сказали, що віддають перевагу локальним виробникам у цій категорії), морозиво — 62% і мінеральна бутильована вода — 55%.

Кожен п’ятий (20%) український споживач заявив про готовність купувати чай і каву вітчизняного виробництва.

Щодо алкоголю, включаючи пиво і вино, то купувати “українське” бажають 36% споживачів. Зазначається також, що цей показник зріс порівняно з даними за 2016 рік. Тоді купувати вітчизняний алкоголь згодні були 30% опитаних.

Що стосується свіжої продукції, яка продається на вагу, українські споживачі схиляються до локального виготовлення: 67% охоче купують вітчизняні свіжі овочі та фрукти, 58% — м’ясо, рибу і яйця, 78% — хліб і хлібобулочні, кондитерські вироби.

ТОП-10 продуктів, які українці охоче купують у вітчизняного виробника, виглядає так.

Як писав УНН, в Україну завозять все менше іноземного алкоголю.

Натомість витрати наших співвітчизників на українські горілку та вина ростуть. Експерти пояснюють, що купувати вітчизняну алкогольну продукцію українці стали частіше через її більшу доступність порівняно з імпортною. Також це пов’язано з тим, що якість вітчизняних алкогольних брендів не поступається іноземним аналогам.

Наприклад, вітчизняний бренд Medoff став фаворитом сліпих дегустацій у різних країнах світу. Лише протягом 2017 року ця горілка отримала 16 високих нагород на різноманітних дегустаційних конкурсах, що проходили у США, Австралії, Бельгії тощо, зауважив маркетинг-директор Беверидж Трейдінг Компані Олексій Безуглий.